• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

ساخت و توسعه بیش از ۱۳۶ کیلومتر راه از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 10152
  • 18 فروردین 1400 - 13:45
ساخت و توسعه بیش از ۱۳۶ کیلومتر راه از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از ساخت و توسعه بیش از ۱۳۶ کیلومتر راه از کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محسن حمزه لو افزود: طی سال گذشته بیش از ۱۳۶ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور، ۳۸ هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و ۶۵ کیلومتر راه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ساخت و توسعه یافته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری نیز گفت: احداث مدرسه ۱۲کلاسه در ارومیه، احداث خانه محله در ارومیه و میاندوآب و ساماندهی سیمینه رود از جمله پروژه‌های بازآفرینی شهری خود است که در این راستا ۳۶ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان تکاب، با اعتباری بالغ بر ۵٠٠میلیارد ریال، احداث پایگاه امداد جاده‌ای مهاباد با هزینه کرد۱۴میلیارد ریال و احداث بخشداری حاجیلو به مبلغ ۱۳میلیارد ریال از دیگر پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی در استان است که طی سال گذشته به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: نمایی از سند جاده های آذربایجان غربی برای نخستین بار به عنوان سند تحول در مالکیت و صیانت از حریم جاده ها طی سال گذشته انجام شد.

حمزه لو اخذ اسناد تک برگی به تعداد ۱۸۵۰ فقره و بازشماری منابع سازمان ملی زمین و مسکن به میزان ۱۱ هزارو ۹۱۸ کاداستر را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال گذشته عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});