• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3

بازارچه محلی شهرک مرزداران در آستانه افتتاح

  • کد خبر : 102225
  • 29 فروردین 1402 - 13:00
بازارچه محلی شهرک مرزداران در آستانه افتتاح
یاز اکو - سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز به همراه شهردار منطقه ۵ شهرداری تبریز از آخرین وضعیت بازارچه محلی مرزداران بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل عملیات عمرانی و شروع فاز تجهیز برای بهره برداری از این بازارچه اتخاد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، مهدی کیانی به همراه سیاش فتح الهی از آخرین وضعیت بازارچه محلی مرزداران بازدید و تدابیر لازم برای تکمیل عملیات عمرانی و شروع فاز تجهیز برای بهره برداری از این بازارچه اتخاد شد.

کیانی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه شهرداری منطقه ۵ در روند احداث بازارچه محلی، گفت: این بازارچه در وسعتی در حدود بر ۱۵۰۰ مترمربع بوده اردیبهشت ماه سال جاری مورد بهربرداری قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه، تمرکز سازمان بر روی افزایش این بازارچه ها در نقاط کم برخوردار است گفت: سیاست شهرداری تبریز از ایجاد چهار بازارچه محلی در نقاط مختلف سطح شهر، ارائه میوه، تره بار و مایحتاج عمومی با قیمت مناسب است و در این راستا برنامه‌های کنترلی و نظارتی هوشمند ایجاد سیستم یکپارچه فروش در دستور کار قرار دارد.

کیانی ضمن اعلام خبر افتتاح سه بازارچه دیگر تا دو ماه آتی، از بازنگری و اصلاح نحوه ارائه خدمات بهره‌برداران بازارچه‌های موجود در سال جاری خبر داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=102225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});