• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

تعرض به اراضی ملی و سنگ‌اندازی در مسیر سرمایه‌گذاری را برنمی‌تابیم

  • کد خبر : 102997
  • 05 اردیبهشت 1402 - 18:30
تعرض به اراضی ملی و سنگ‌اندازی در مسیر سرمایه‌گذاری را برنمی‌تابیم
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای صیانت از اراضی ملی استان، تاکید کرد: تداوم توسعه مناطق استان مستلزم استفاده بهینه از اراضی موجود است و هیچ‌گونه تعرض به اراضی ملی و سنگ‌اندازی در مسیر سرمایه‌گذاری قابل قبول نیست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، عابدین خرّم ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی، بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای همراهی مردم شهرستان‌ها در اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی،  اظهار کرد: مدیریت ارشد استان تمام‌قد در کنار سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی و صنعتی در راستای تولید ثروت و اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان و‌ جوانان است و مردم نیز باید با همراهی با سرمایه‌گذاران به توسعه محل سکونت خود کمک کنند.

وی تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران وظیفه قانونی و شرعی حاکمیت است و دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی استان نیز به‌جد از اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در اراضی ملی حمایت می‌کنند.

خرّم با تاکید بر برخورد قانونی با هرگونه اخلال در روند سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان، افزود: تعرض به اراضی ملی و سنگ‌اندازی در مسیر سرمایه‌گذاری توسط برخی افراد مغرض و سوءاستفاده‌گر را بر نمی‌تابیم و دستگاه‌های مسئول نیز در این زمینه هیچ‌گونه مماشاتی نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=102997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});