• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
3

نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق‌آلات صنعتی تبریز بستری مناسب برای افزایش سهم تولید داخل است

  • کد خبر : 103328
  • 09 اردیبهشت 1402 - 10:15
نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق‌آلات صنعتی تبریز بستری مناسب برای افزایش سهم تولید داخل است
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی برای اولین بار در کشور به صورت مستقل در تبریز برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری به منظور تولید تخصصی ابزارآلات و افزایش سهم تولید داخل در این بخش است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛ صابر پرنیان در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی ابزار و یراق آلات صنعتی تبریز، اظهار کرد: خوشبختانه در روز نخست برگزاری این نمایشگاه چند سرمایه گذار برای ورود به بخش تولید در صنعت ابزار و یراق آلات در استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی آذربایجان شرقی را استانی مستعد برای سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: آذربایجان شرقی سال گذشته استان برتر در زمینه سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه صنعت معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت ایجاد بسترهای سرمایه گذاری برای این مجموعه مهم و تاثیرگذار در استان، خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی علاوه بر موقعیت خاص تجاری و ارتباط با کشورهای اطراف به کشورهای اوراسیا نیز وصل است که این موضوع اهمیت تمرکز بر بخش‌های مختلف اقتصادی در این استان را دو چندان می کند.

وی افزود: استقبال برندهای مهم و مطرح صنعت ابزار و یراق آلات کشور از این نمایشگاه بسیار چشمگیر است و امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه تخصصی در آینده شاهد افزایش تولید ابزارآلات در استان باشیم.

لازم به ذکر است؛ اولین نمایشگاه ابزار و یراق‌آلات صنعتی تا دهم اردیبهشت همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ شب در سالن پروین اعتصامی واقع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=103328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});