• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

رفع بلاتکلیفی شهروندان با پیشرفت مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب

  • کد خبر : 104494
  • 18 اردیبهشت 1402 - 18:00
رفع بلاتکلیفی شهروندان با پیشرفت مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب
یاز اکو - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز از شهردار تبریز و شهردار منطقه ۱۰ در خصوص اقدامات انجام یافته در مسیرگشایی انقلاب قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، فریدون بابایی اقدم در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در مورد پروژه ۴۵ متری انقلاب از زحمات شهردار تبریز و شهردار منطقه ۱۰ تشکر و قدردانی می‌کنم که بعد از سال‌ها اقدامات موثری جهت رفع بلاتکلیفی در این مسیرگشایی انجام دادند و تملکات خوبی انجام گرفت.

بابایی اقدم خاطرنشان کرد: امیدوارم در این مورد خاص نیز حق و حقوق افراد در نظر گرفته شود.

در این بین شهردار تبریز نیز گفت: رویکرد اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر تکمیل برخی از پروژه‌ها در سال گذشته بود و امیدوارم موارد ناقص برخی مسیرگشایی‌ها را نیز در سال جاری با همکاری اعضای شورا پیش ببریم

یعقوب هوشیار خاطرنشان کرد: در این راستا مسیرگشایی انقلاب را به سمت اجرا برده‌ایم. مسیرگشایی امتداد ۴۵ متری انقلاب به پاسداران به طول ۱۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز، بزرگترین پروژه مسیرگشایی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هر هفته از این پروژه بازدید داریم و مشاور طرح اجرای آن را در دست مطالعه دارد، تصریح کرد: طرح مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب به اتوبان پاسداران یکی از پروژه‌های مهم است که نقش حیاتی و سازنده در کاهش ترافیک این بخش از شهر دارد.

شهردار تبریز با اشاره به برخی مسیرگشایی های در دست اقدام در سطح شهر گفت: خیابان شهید علیپور یکی از پروژه‌های مسیرگشایی منطقه ۸ با طول ۳۲۰ متر و عرض ۱۸ متری است که به خیابان‌های امام خمینی(ره)، شهید رضانژاد و خیابان قره‌باغی راه خواهد داشت.

هوشیار در خصوص مسیرگشایی ابرار واقع در منطقه ۲ تبریز نیز تصریح کرد: ۳۵ متری ابرار به طول ۱۳۰ و عرض ۳۵ متر از طرح‌های تفصیلی روان‌سازی عبور و مرور شهرداری منطقه ۲ است که از زمان تشکیل محلات ائل گلی از جمله خیابان باغچه‌بان، مسیر ۳۵ متری ابرار به صورت بن بست بود. بازگشایی خیابان ۳۵ متری ابرار علاوه بر خروج مسیر از حالت بن بست، موجب تسهیل عبور و مرور شهری، تردد شهروندان و اهالی محل از سوی شهرک یاغچیان به کوی باغچه بان را امکانپذیر و دستیابی به سایر مسیرهای محدوده ائل گلی را هم فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در این بین مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز به طول یک کیلومتر در دست اقدام است. مسیرگشایی خیابان شهید سعیدی از پروژه های تاثیرگذار در جنوب غرب تبریز بوده که گره ترافیکی میدان تره بار به سمت خیابان ۲۰ متری آخماقیه را بازگشایی کرده و پیش بینی می شود باعث کاهش بار ترافیکی در این نقطه از شهر باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});