• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز خبر داد؛

ثبت ۵۳ شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز

  • کد خبر : 10646
  • 22 فروردین 1400 - 11:15
ثبت ۵۳ شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز
یاز اکو - نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز از ثبت ۵۳ شرکت طی سال ۹۹ در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اتاق بازرگانی تبریز، ابوالفتح ابراهیمی در برنامه زنده رادیویی مرکز آذربایجان شرقی با موضوع خدمات پنجره واحد کسب و کار اتاق تبریز گفت: تلاش برای بهبود فضای کسب و کار از سال ها قبل جزو دغدغه های اصلی دولت و بخش خصوصی بوده است که در این راستا با تلاش های صورت گرفته، پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار سال گذشته در استان آغاز به کار کرده و هم اکنون مشغول به ارائه خدمت است. 

وی ادامه داد: در پنجره واحد فیزیکی، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و همچنین سهامی خاص انجام می گیرد که در طی سال گذشته، ۵۳ مورد ثبت شرکت در پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار اتاق تبریز صورت گرفته است. 

ابراهیمی افزود: پروسه کاری ثبت شرکت تا پیش از افتتاح پنجره واحد کسب و کار، بیشتر از دو ماه زمان می برد که این امر با تلاش ارگان ها و ادارات مربوطه در عرض سه روز امکان پذیر شده است. 

نائب رییس اتاق تبریز گفت: سه مرحله اثرگذار بر روی زمان و فرآیند شروع کسب و کار شامل امور مربوط به ادارات مالیات، تامین اجتماعی و ثبت شرکت ها بوده که با ایجاد پنجره واحد کسب و کار، این زمان به طور چشمگیری کاهش یافته است. 

گفتنی است علاقمندان می توانند برای ثبت شرکت در کمترین زمان، به اتاق بازرگانی تبریز واقع در خیابان ارتش شمالی مراجعه کرده و از خدمات این پنجره واحد بهره ببرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=10646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});