• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

تأکید شهردار تبریز بر اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی برای کودکان

  • کد خبر : 111616
  • 25 تیر 1402 - 11:45
تأکید شهردار تبریز بر اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی برای کودکان
یاز اکو - شهردار تبریز با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه کودکان گفت: پایه های فرهنگی یک جامعه در حوزه کودک شکل می‌گیرد و نقش آفرینی دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در این حوزه، نتیجه مستقیمی در نسل های بعدی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در چهاردهمین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک با اشاره به اهمیت فعالیت نهاد های مختلف در حوزه کودکان گفت: پایه های فرهنگی یک جامعه در حوزه کودک شکل می‌گیرد و نقش آفرینی دستگاه های فرهنگی و اجرایی در این حوزه، نتیجه مستقیمی در نسل های بعدی خواهد داشت.

وی افزود: چنانچه در حوزه کودک، نقش آفرینی مناسب و پررنگی توسط دستگاه های ذیربط صورت گیرد، بالطبع انتظار این را خواهیم داشت که در سایر لایه های اجتماعی و سنین مختلف نیز نتایج مطلوبی به دست آوریم ولی اگر در این حوزه ناتوان باشیم و نتوانیم کودکان را با شاخصه های تربیتی مناسب در عرصه های اجتماعی هدایت کنیم، نباید انتظار معجزه برای داشتن جامعه ای سالم داشته باشیم.

شهردار تبریز با تاکید بر استمرار جلسات شورای اجرایی شهر دوستدار کودک گفت: عملکرد مناطق در حوزه فرهنگی و کودک مناسب است اما صرفا انجام این فعالیت ها کافی نیست و بایستی با برگزاری منظم این جلسات و رصد اقدامات صورت گرفته، آسیب شناسی آن‌ها نیز در راستای ارتقاء و بهبود عملکرد صورت گیرد و در برنامه های آتی به آن ها توجه شود.

او ادامه داد: تاکید بر امر آموزش بسیار مهم است و بایستی به این مبحث به طور جدی و در قالب های مختلف پرداخت شود همچنین رویکردها و روش ها به گونه ای باشد که از ظرفیت های موجود، حداکثر بهره برداری صورت گیرد.

هوشیار ابراز امیدواری کرد: با امکانات و پتانسیل های خوبی که نهادها از آن برخوردارند بتوانیم در حوزه آموزش کودکان استفاده کنیم کمااینکه شهرداری تبریز با استفاده از پتانسیل های خود اقدام به برگزاری آموزش های رایگان برای کودکان کرد و شاهد استقبال چشمگیر خانواده ها بودیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=111616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});