• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

عرضه چانگان‌های وارداتی در بازار/ کدام محصولات چانگان به ایران می‌آیند؟

  • کد خبر : 111961
  • 28 تیر 1402 - 10:51
عرضه چانگان‌های وارداتی در بازار/ کدام محصولات چانگان به ایران می‌آیند؟
یاز اکو - چانگان از خودروسازان معروف چینی است که با آزادسازی واردات خودرو، قرار است محصولات مختلف آن توسط سایپا وارد کشور شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، صنعت خودروی چین در حال تحول عظیم در بخش طراحی ظاهری و داخلی است. چانگان نیز جزو این کمپانی‌های چینی است که اخیرا محصولات خود را با طرح‌های زیبا و به‌روز عرضه می‌کند.

چه محصولاتی از چانگان قرار است عرضه شود؟

اولین محصولاتی از چانگان که خبر واردات آن منتشر شد، CS35 و CS55 این شرکت بود که مدل‌های اولیه آن وارد کشور شده و حتی قیمت گمرکی این دو خودرو نیز مشخص شد. اما بعداً خبر واردات و اضافه شدن UNI-V به سبد محصولات سایپا نیز منتشر شد. بنابراین در حال حاضر واردات سه مدل از محصولات این شرکت چینی تأیید شده است.

CS35

چانگان CS35 در دسته کراس‌اوورها طبقه بندی می‌شود. اما از لحاظ ابعاد و اندازه کمی کوچک‌تر از CS55 قرار می‌گیرد.

چانگان CS35

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم ۱٫۴ لیتر و تکنولوژی TGDI بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر ۱۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. قدرت تولیدی پیشرانه توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه (DCT) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

آخرین طرح فروشی که توسط سایپا برایاین کراس‌اوور منتشر شده، قیمت یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان برای تیپ دو و یک میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان برای تیپ سه در نظر گرفته شده است.

CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس جزو کراس‌اوورهای سایز متوسط طبقه بندی می‌شود.

چانگان CS55

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر با حجم ۱٫۵ لیتری بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر ۱۸۸ اسب‌ بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این نیرو از طریق گیربکس هفت سرعته و دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت داخلی این کراس‌اوور فعلاً مشخص نشده اما در بازار چین با حدود ۱۹ هزار دلار معامله می‌شود. احتمالاً پس از انجام واردات، قیمت فروش شرکتی آن در محدوده یک میلیارد و ۵۰۰ تا دو میلیارد تومان قرار گیرد.

چانگان UNI-T

چانگان UNI-T در رده خودروهای هاچ‌بک عریض و کوپه قرار می‌گیرد که از طراحی زیبایی برخوردار است.

چانگان UNI-T

این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱٫۵ لیتری با تکنولوژی توربوشارژ استفاده می‌کند که توانایی تولید حداکثر ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت تولیدی به کمک یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

قیمت این خودرو در کشور چین بین محدوده ۱۷ هزار الی ۲۲ هزار دلار به فروش می‌رسد. بنابراین چانگان UNI-V با ورود خود به بازار کشور، احتمالاً با قیمت حدودی یک میلیارد و ۵۰۰ به فروش برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=111961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});