• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

نقشه بزرگ مقیاس و بانک اطلاعات مکانی بازار تاریخی تبریز تهیه شد

  • کد خبر : 113002
  • 09 مرداد 1402 - 10:00
نقشه بزرگ مقیاس و بانک اطلاعات مکانی بازار تاریخی تبریز تهیه شد
یاز اکو - نقشه بزرگ مقیاس و بانک اطلاعات مکانی بازار تاریخی تبریز برای نخستین بار با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز تهیه شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، محمد عزتی معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز با اعلام این خبر گفت: معاونت شهرسازی و معماری با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز به منظور تکمیل و به روزرسانی بانک‌های اطلاعات مکانی و نقشه‌های شهری، اقدام به تهیه نقشه بازار تاریخی تبریز در مقیاس ۲۰۰:۱ کرده است.

وی در تشریح جزئیات این نقشه اظهار کرد: این نقشه که برای نخستین بار تهیه شده است دارای لایه‌های اطلاعاتی متعددی از جمله: لایه هندسی کلیه قطعات تجاری، خدماتی و اماکن موجود در بازار به همراه اطلاعات توصیفی مربوطه، معابر و مسیرهای دسترسی، تیمچه‌ها و سراها، تاسیسات و تجهیزات و کاربری های عمومی است.

عزتی افزود: علاوه بر اینکه کلیه اطلاعات نقشه‌ای در قالب بانک اطلاعات GIS آماده سازی و جهت استفاده در سیستم شهرسازی و سایر بخش‌های شهرداری، در سیستم شهرسازی بارگذاری شده است یک نقشه کارتوگرافیک قابل چاپ نیز جهت استفاده عمومی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود یک نقشه دقیق و دارای جزئیات از بازار تبریز، تهیه نقشه و بانک اطلاعاتی مذکور موجب تسهیل در جانمایی دقیق املاک و ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=113002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});