• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
3

رویداد رسانه‌ای “تبریز نگار” میزبان نگاه رسانه‌ها در مورد تبریز است

  • کد خبر : 113306
  • 11 مرداد 1402 - 17:00
رویداد رسانه‌ای “تبریز نگار” میزبان نگاه رسانه‌ها در مورد تبریز است
یاز اکو - نخستین رویداد رسانه ای "تبریز نگار" با محوریت موضوعی "ترافیک، اوقات فراغت، محرم در تبریز" میزبان نگاه اهالی رسانه به موضوعات مرتبط با شهر و شهرداری است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، رویداد رسانه‌ای تبریزنگار با اعلام موضوعات مورد نظر به شکل ماهانه و فصلی، فضایی برای دریافت نظرات و نگاههای اهالی رسانه تبریز در موضوعات مرتبط با شهر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در این رابطه گفت: رویداد رسانه‌ای “تبریز نگار” توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و با همراهی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و شورای اسلامی شهر تبریز، فرصتی برای بیان دغدغه‌های شهری اصحاب رسانه است.

امیر نصیربیگی در خصوص اولین فراخوان رویداد تبریزنگار، ادامه داد: نخستین رویداد رسانه‌ای تبریزنگار به سه موضوع “ترافیک، اوقات فراغت و محرم در تبریز” برگزار می شود و که هر یک این سه موضوع، محملی برای استفاده از نقطه نظرات اصحاب رسانه و فرهنگ خواهد بود.

وی با اشاره به همراهی فعالان رسانه‌ای در دریافت بازخوردهای دقیق از دغدغه ها و خواست شهروندان، گفت: رویداد رسانه‌ای “تبریز نگار” با موضوعات از پیش معرفی شده، پذیرای آثار رسانه ای روزنامه نگاران و اصحاب رسانه و فرهنگ خواهد بود.

نصیربیگی افزود: امروز بیش از هر چیزی منتظر نگاه صادقانه اصحاب رسانه و فرهنگ است که از رهگذر تعامل سازنده و همراهی در تعالی شهر، به ثمربخشی منتج می‌شود.

وی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این رویداد، می توانند تا دهم شهریورماه، آثار منتشر شده خود در ماه‌های تیر و مرداد، در رسانه های متبوع منتشر و مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه، شماره تماس و لینک مطلب به شماره ایتای ۰۹۰۲۶۷۵۶۰۷۷ ارسال کنند.

قالب های ارائه اثر، در این رویداد شامل خبر ، گزارش، گفتگو، یادداشت، کاریکاتور، گزارش تصویری، محتوای چندرسانه ای و اینفوگرافی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=113306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});