• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
6

صعود لوتسه آذربایجان به علم کوه از مسیر لهستان ۴۸

  • کد خبر : 113351
  • 12 مرداد 1402 - 14:15
صعود لوتسه آذربایجان به علم کوه از مسیر لهستان ۴۸
یاز اکو - تیم کوهنوردی لوتسه تبریز موفق به صعود قله علم کوه از مسیرهای لهستان ۴۸ ، کریستال فال ایتالیا و گرده آلمانی ها شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، اعضای حاضر در این برنامه به سرپرستی سعید بابایی موفق شدند در روز اول قله علم کوه را از مسیر گرده آلمان ها صعود و از مسیر قله سیاه سنگ ها به سمت کمپ بازگردند.

در روز بعد تیم دیواره باشگاه پس از استراحت یک روزه در قالب دو تیم دو نفره متشکل از سعید بابایی بهمراه یوسف جبارپوران از مسیر لهستان ۴۸ و سعید بهجت بهمراه امیر حمیدی مسیر کریستال فال ایتالیا را با موفقیت صعود کرده و بر روی قله علم کوه دومین قله مرتفع کشور حاضر شدند.

بهرام تندران عکاس و فعال محیط زیستی و عضو هیات مدیره خانه فعالین محیط زیست آذربایجان شرقی هم برای دومین سال متوالی و از مسیر گرده آلمانی ها و با هدف پایش محیط زیستی این منطقه موفق به صعود قله علم کوه شد.

موضوع کنترل انواع پسماندهای کوهنوردان در مناطق ویژه و صعودهایی با شاخص های فنی ، نحوه صعود پاک بر قلل از اهداف مهم این پایش محیط زیستی بود.

همچنین پرستو آبسالان قهرمان دوچرخه سواری و رولر اسکی آذربایجان شرقی با ۱۶ سال سن بعنوان جوانترین عضو باشگاه در صعود گرده آلمان ها حضور داشت.

اعضای تیم باشگاه کوهنوردی لوتسه تبریز نیز با اولویت قراردادن موضوع محیط زیست و با هدف و شعار صعود پاک و ایمن در این برنامه شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=113351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});