• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

بایراموف: طرف ارمنی و نخست وزیر این کشور رکورد جدیدی را ثبت کردند

  • کد خبر : 115786
  • 03 شهریور 1402 - 15:00
بایراموف: طرف ارمنی و نخست وزیر این کشور رکورد جدیدی را ثبت کردند
یاز اکو - مذاکره برای توافق صلح یک فرآیند است و این روند شامل مراحل مختلفی است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اؤلکه، این مطلب را جیحون بایراموف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در پاسخ به سوال خبرگزاری آپا در مورد اظهارات اخیر نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، در جریان نشست خبری با حاجه لبیبی وزیر امور خارجه بلژیک گفت.

بایراموف گفت: در طول فرآیندهای مربوط به مذاکرات صلح جلسات حضور نیز برگزار می شود که در برخی موارد این جلسات چندین روز طول می کشد و شرایط رد و بدل می شود. می خواهم به یک روند جالب اشاره کنم که معمولاً طرف ارمنی نظرات ارسال شده توسط آذربایجان را ۳۰ تا ۶۰ روز بدون هیچ بازخوردی نزد خودشان نگه می دارند. از این نمونه ها بیشمار است، چیزی در این خصوص نمی گویم. در این محدوده زمانی، طرف آذربایجانی این رفتار ارامنه را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند می پذیرد. چون نتیجه کار برای ما ارجح است. در مقابل چند روز پس از ارسال نظرات طرف ارمنستانی، آنها در مطبوعات حاضر می شوند و اطلاعیه هایی با عنوان “ما نظرات خود را به آذربایجان فرستادیم” منتشر می کنند! 

وزیر امور خارجه آذربایجان افزود: تصور می کنم امروز طرف ارمنی و نخست وزیر این کشور رکورد جدیدی را ثبت کرده اند. بطوریکه ۴۰ دقیقه پس از ارسال نظرات برای ما، پیشاپیش بیانیه ای را برای مطبوعات ارائه کردند. به نظر من همه اینها به وضوح نشان می دهد که کدام یک از طرفین به حل این روند علاقه مند هستند و کدام طرف به معنای واقعی کلمه مستعد تیتر و اظهارات سیاسی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=115786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});