• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

مدرسه پنج کلاسه استثنایی ایلخچی افتتاح شد

  • کد خبر : 118417
  • 01 مهر 1402 - 10:00
مدرسه پنج کلاسه استثنایی ایلخچی افتتاح شد
یاز اکو - جهت توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، مدرسه پنج کلاسه استثنایی ایلخچی با متراژ ۲۲۵ متر مربع افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، مدرسه پنج کلاسه استثنایی شهرستان ایلخچی با متراژ ۲۲۵ متر مربع با حضورمتفکر آزاد، نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، فرهودی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در آیین افتتاحیه این مدرسه گفت: سال جاری دانش آموزان یک مهر با شکوهی را تجربه خواهند کرد.

فرهاد فرهودی افزود: افتتاح ۲۰۰۰ پروژه آموزشی در کشور یک حرکت بزرگ جهادی است و لذا اگر بخواهیم عظمت این حرکت را بیان کنیم، این بس است که سال جاری مجموع مدارس افتتاحی جمهوری اسلامی ایران از کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر است که نشان دهنده عظم دولت جمهوری اسلامی ایران است که در راستای ایمن سازی مدارس که زیربنای سخت افزاری توسعه آینده کشور عظم راسخی دارند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: سال جاری در استان آذربایجان شرقی، ۱۰۵ پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد تومان که ۱۰۵ میلیارد تومان آن توسط خیرین عزیز تامین شده است، در مهر ماه سال جاری به اداره کل آموزش و پرورش استان تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف خود، به کمک خیرین و تمامی سازمان ها و ارگان ها نیاز دارد.

وی گفت: به حمایت‌های همه نهادها نیاز داریم تا در آینده برچیدن آخرین مدارس غیر مستحکم در کشور را جشن بگیریم.

افتتاح پروژه مقاوم سازی ۶ کلاس قلم چی هروی ناحیه ۴ تبریز

در راستای سلسله افتتاح‌های پروژه‌های مهر سال جاری پروژه مقاوم سازی شده شش کلاسه قلم چی هروی ناحیه چهار تبریز با حضور مسئولین استانی افتتاح شد.

مراسم بهره برداری از پروژه مقام سازی مدرسه شش کلاسه قلم چی، با حضور کریم مردانی آذر، خیر خوشنام تبریزی و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، فرماندار تبریز، امام جمعه منطقه باسمنج و نمایندگان بنیاد آموزشی و فرهنگی قلم چی برگزار شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی جدید، گفت: مقاوم سازی این مدرسه با تکنولوژی «شات کریت پیرامونی» با زیربنای ۳۷۰ متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

فرهاد فرهودی ادامه داد: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبار این پروژه توسط بنیاد آموزشی و فرهنگی قلمچی و سه میلیارد تومان از طرف دولت تامین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: امیدواریم تا دانش آموزان عزیز با شور و نشاط و با کمال آرامش و ایمنی در این مدرسه مشغول به تحصیل شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=118417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});