• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

لزوم تسریع در ساماندهی مسیر آبرسانی تالاب بین‌المللی قوری گول

  • کد خبر : 121019
  • 23 مهر 1402 - 14:15
لزوم تسریع در ساماندهی مسیر آبرسانی تالاب بین‌المللی قوری گول
یاز اکو - در جلسه کمیته استانی مدیریت تالاب بین‌المللی قوری گول که با هدف تصمیم‌گیری برای ساماندهی مسیر آبرسانی تالاب و شروع عملیات آماده سازی برای آبگیری تالاب برگزار شد، بر لزوم تسریع در این فرایند تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، حیدر فتح زاده، رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف دست‌اندرکار در ساماندهی وضعیت تالاب قوری گول، پیشنهاد داد تا جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مهم تصمیم‌گیر در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تشکیل و تصمیمات نهایی برای اجرای پروژه‌های پیشنهادی و ساماندهی وضعیت تالاب و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تشکیل شود.

شهنام اشتری، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی نیز در ادامه ضمن بیان آخرین وضعیت تالاب بین‌المللی قوری گول بر لزوم تسریع در عملیات ساماندهی کانال آبرسانی و اجرای پروژه‌های مدنظر برای اصلاح کانال انتقال آب را با توجه به نزدیکی زمان آبگیری تالاب خاطرنشان کرد.

وی، استفاده از پتانسیل تمامی دستگاه‌های ذی ربط را در این راستا یادآور شد.

علیرضا توری، فرماندار شهرستان بستان آباد نیز پیشینه تصمیم گیری‌های انجام یافته در سطح استان برای تامین حقابه و ساماندهی مسیر انتقال آب را گزارش داد.

وی در ادامه نتایج مطالعات انجام یافته برای ساماندهی مسیر آبرسانی تالاب توسط مشاور شرکت آب منطقه‌ای استان را ارائه کرد.

این نشست با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار شهرستان بستان آباد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیرکل مدیریت بحران استان، دادستان شهرستان بستان‌آباد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی نفع استان و شهرستان در محل مدیریت بحران شهرستان بستان آباد برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});