• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

پیش‌نشست همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری گامی موثر در جذب سرمایه‌گذار

  • کد خبر : 121209
  • 25 مهر 1402 - 10:15
پیش‌نشست همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری گامی موثر در جذب سرمایه‌گذار
یاز اکو - شهردار تبریز به همراه دو عضو شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری تبریز، با معبودی‌فر سرکنسول ایران در استانبول دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار به همراه حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی‌لر و یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ارشد شهرداری تبریز، با معبودی‌فر، سرکنسول ایران در ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

یعقوب هوشیار در این دیدار، با اشاره به تجدید نظر در اجرای مفاد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی بین تبریز و استانبول، گفت: همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری بزرگترین رویداد شهری تبریز است که با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به علاقمندی تعدادی از سرمایه گذاران ایرانی مقیم در شهر استانبول برای سرمایه گذاری در شهر تبریز افزود: برگزاری پیش نشست این همایش گام موثری در جذب و حضور سرمایه گذاران و مشارکت آنها در پروژه های سرمایه گذاری شهر تبریز است.

هوشیار با بیان اینکه اهمیت و جایگاه شهر تبریز در بین سایر کلانشهرهای کشور و وجود اشتراکات منطقه ای از جمله زبان و فرهنگ و جذابیت های متعدد، عامل مهمی برای حضور سرمایه گذاران ترک در شهر تبریز است، یادآور شد: سرکنسولگری ایران می تواند نقش موثری در بسط ارتباطات مختلف در حوزه های فرهنگی و اقتصادی شهر تبریز با استانبول داشته باشد.

شهردار تبریز استفاده از توانمندی ها و تولیدات شرکت های تولید تجهیزات حمل و نقل شهری را از نیازهای شهرداری تبریز معرفی و برای واردات و استفاده از آنها در مدیریت حمل و نقل شهری اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به فعالیت سرمایه گذاران ترک در بخش ساختمان سازی از تصمیم شهرداری برای معرفی بخش‌های علوم و تکنولوژی به این افراد خبر داد.

هوشیار پیشنهاد کرد جلسه یا مجمع مشترکی بین شهرداران ۵ شهر مهم ایران و مطرح ترکیه تشکیل و این شهرها ضمن آشنایی با پتانسیل های همدیگر از ظرفیت های هم استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=121209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});