• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

ضرورت رفع مشکل کمبود معلم در مدارس شهرستان اهر

  • کد خبر : 122586
  • 06 آبان 1402 - 9:45
ضرورت رفع مشکل کمبود معلم در مدارس شهرستان اهر
یازاکو - فرماندار شهرستان اهر بر رفع کمبود معلم و تدریس همخوان با رشته تخصصی در مدارس شهرستان اهر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از مهر، ابوالفضل غنی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: از ۷۴ نفر معلم مورد نیاز، تاکنون ۶۳ نفر جذب شده است که امیدواریم مشکل کمبود معلم در مدارس با جذب تعداد نفرات مورد نیاز حل شود.

وی با تأکید بر تکلیف مدرسه روستای زاخر گفت: با توجه به اینکه روستای زاخر در تقسیمات کشوری و سایر خدمات اداری جز شهرستان اهر می‌باشد و نامه نگاری‌های هم از سوی مسئولان استان آذربایجان شرقی با استان اردبیل شده است، از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان اهر انتظار داریم برای ارائه خدمات بهتر آموزشی، پیگیر تعیین تکلیف مدرسه این روستا باشند.

فرماندار شهرستان اهر همچنین خواستار محوطه سازی مدارس روستایی و احصای تعداد مدارس روستایی برای نوسازی از سوی مسئولان آموزش و پرورش شد.

غنی زاده با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، خواستار تبیین اهمیت انتخابات در بین دانش آموزان به صورت علمی و مشارکت آنها در انتخابات و برگزاری مراسم برای رأی اولی‌ها شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز با اشاره به پیش رو بودن ۱۳ آبان، خواستار حضور گسترده اقشار مختلف مردم و به خصوص فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شد.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز از کسب عناوین مختلف توسط ۵۵ نفر از دانش آموزان عضو پژوهش سرای دانش آموزی خیام شهرستان اهر در چهارمین جشنواره علمی – پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور خبر داد.

ناصر پور فتحی گفت: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تاکنون ۲۰ کارگاه آموزشی در مدارس شهرستان اهر برگزار شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=122586

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});