• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

پوستر نمایش ثقه الاسلام رونمایی شد

  • کد خبر : 123990
  • 19 آبان 1402 - 16:00
پوستر نمایش ثقه الاسلام رونمایی شد
یازاکو - با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و شهروندان، توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز از پوستر نمایش ثقه الاسلام رونمائی شد.

با حضور حجت الاسلام والمسلمین تاج الدینی، فرهنگی، منادی و متفکر آزاد از نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین برگی و حجت‌الاسلام زعفرانچیلر، غلامرضا احمدی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی تبریز و با حضور نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسی علی پور زنوزی شهردار و معاونان و مدیران منطقه ۲، جمع کثیری از هنرمندان و شهروندان، از پوستر نمایش ثقه الاسلام رونمائی شد.

در ابتدای این آئین شهردار منطقه ۲ با عنوان اینکه شهرداری از یک مجموعه خدماتی به یک مجموعه فرهنگی تبدیل شده است، گفت: وقتی تاریخ آذربایجان را رصد می کنیم در تمامی برهه ها آذربایجان پرچمدار بوده است.

وی افزود: بزرگمردان بسیاری از آذربایجان در طول تاریخ مقابل استکبار ایستادند و در جنگ تحمیلی هم آذربایجان نقش اساسی ایفا کرد.

علی پور ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه، تصریح کرد: آذربایجانی ها همچنان از خاک کشور دفاع خواهند کرد، همچنان که ستارخان و ثقه السلام دفاع کردند.

شهردار منطقه ۲ نمایش ثقه الاسلام را نمایش رشادت های آذربایجان در مقابل روس ها برای آشنایی بیشتر این چهره تاریخی اعلام کرد. این نمایش از دوم آذر به مدت ۱۰ روز بطور رایگان به روی صحنه می رود.

ابراز امیدواری مدیرکل هنرهای نمایشی به حضور نمایش ثقهالاسلام در جشنواره تئاتر فجر

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید نمایش ثقه الاسلام را کاری ارزشمند توسط شهرداری منطقه ۲ تبریز در راستای آشنایی جوانان با این قهرمان ملی دانست.

کاظم نظری در آیین رونمایی از پوستر نمایش ثقهالاسلام اظهار کرد: ثقه الاسلام قهرمانی بود که در مقطع حساسی از زمان جان خود را فدای حفظ میهن کرد.

نظری ابراز امیدواری کرد که این نمایش ارزشمند بتواند در جشنواره تئاتر فجر تهران نیز به نمایش درآید.  

وی با تاکید بر اینکه تئاتر تاثیرگذاری بیشتری بر بیننده نسبت به سایر هنرها دارد، از حمایت شهردار منطقه ۲ تبریز در ساخت و تولید نمایش ثقه الاسلام قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=123990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});