• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

کسب رتبه ۴ دانشگاه آزاد تبریز

  • کد خبر : 124327
  • 23 آبان 1402 - 14:05
کسب رتبه ۴ دانشگاه آزاد تبریز
یازاکو - رییس دانشگاه آزاد واحد تبریز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از بین ۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی کشور موفق به کسب رتبه ۴ شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، آرش رنجبران در نشست خبری صبح امروز با اصحاب رسانه عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اولین دانشگاه آزاد اسلامی در سطح شهرستان ها است، این دانشگاه در ۲۳ ابان ماه سال ۶۱ تاسیس شد و در سال ۶۳ با پذیرش ۱۵۰ دانشجو در رشته ریاضی، فیزیک و شیمی فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود.

وی گفت: واحد تبریز به عنوان یک دانشگاه جامع و با برخورداری از سرمایه انسانی هم اکنون دارای یک هزار و ۱۶ استاد، بیش از ۲۰ هزار دانشجو و ۹۲ هزارردانش آموخته می باشد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز یکی از پرافتخار ترین مجموعه های علمی استان است با ۳۵ واحد و مرکز است یک واحد بیمارستان فوق تخصصی امام سجاد که یک واحد اموزشی تخصصی است.

وی بیان کرد: از سال ۹۷ تحولات خوبی در دانشگاه رخ داده است در اوج فعالیت خودش یک میلیون ۸۰۰ دانشجو داشت از ۹۷ به بعد روند رو به رشد در تعداد دانشجویان رخ داد این ترم از سیصد هزار دانشجو هم بالاتر است.

رنجبران عنوان کرد: امروز خانواده ها به دنبال اخذ مدرک برای فرزندانشان نیستند امروز خانواده ها بدنبال تضمین آینده فرزندان خود هستند.

وی گفت: تعداد پذیرش دانشگاه ازاد نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به برنامه پنج ساله دانشگاه در سال ۹۹ تبیین و ابلاغ شده است گفت: هر سال ارزیابی دانشگاه بر مبنای برنامه ی از پیش تعیین شده است.

رییس دانشگاه ازاد تبریز گفت: چهار رشته در مقطع دکترا برای دانشگاه اضافه شده است .

وی گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ، ۴۷ انجمن علمی، ۴ تشکل دانشجویی فعالیت میکنند.

وی تاکید کرد: دستگاه ام آر بالای ۱۳۰ کیلو گرم به بیمارستان امام سجاد اضافه کرده ایم.

وی گفت: امروز کسب و کار در دنیا از حالت سنتی به مدرن تغییر کرده است در کشور ما پلتفرم هایی مثل اسنپ ، دیجیتال و ،… ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=124327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});