• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
4

صدها هزار شغل در مناطق آزاد شده آذربایجان ایجاد خواهد شد

  • کد خبر : 127513
  • 22 آذر 1402 - 21:17
صدها هزار شغل در مناطق آزاد شده آذربایجان ایجاد خواهد شد
یاز اکو - پیش بینی می شود صدها هزار شغل در مناطق آزاد شده ایجاد شود.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بنکر، این مطلب را انار علیئو معاون وزیر کار و حمایت اجتماعی جمهوری آذربایجان در سخنرانی خود در کنفرانس “توسعه آموزش حرفه ای در آذربایجان برای اقتصاد قوی: چشم اندازی از آینده” بیان کرد.
معاون وزیر ایجاد زیرساخت های اجتماعی در این مناطق و ایجاد اشتغال پایدار برای کسانی که به آنجا باز می گردند را مهم اعلام کرد. وی افزود: با توجه به اینکه تمام زیرساخت های اراضی اشغالی به کلی از بین رفته است، همه اینها کشور را در زمینه اشتغال زایی شهروندان با چالش های جدی مواجه می کند. من معتقدم که آذربایجان با همه چالش‌ها با موفقیت کنار می‌آید و کارهای انجام شده نمونه بارز رفع این چالش ها است.
علیئو با اشاره به اینکه وزارتخانه کار و حمایت اجتماعی آذربایجان از نزدیک درگیر این روند است، تاکید کرد که کار با افراد بازگشته به مناطق آزاد شده انجام می شود و ارزیابی فرصت های شغلی در حال سازماندهی است. اولویت با افرادی است که دارای مدارک و حرفه های دارای اولویت هستند و همچنین دارای سابقه اشتغال می باشند. به ابزارهای آموزش حرفه ای نیز اهمیت داده می شود. ما به طور منظم مطالعات بازار کار را انجام می دهیم. امروزه نیاز به افزایش اعتبار آموزش حرفه ای در جامعه احساس می شود. علاقه جوانان به این رشته های فنی و حرفه ای باید تقویت شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=127513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});