• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

ترانزیت بیش از ١.۵ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 130031
  • 19 دی 1402 - 17:00
ترانزیت بیش از ١.۵ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
یازاکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه حجم ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی استان به بیش از ١.۵ میلیون تن رسید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایسنا، ایرج دست نشان افزود: در سال گذشته بیش از ۴٣٠ هزار تن ترانزیت از مبادی ورودی و خروجی کشور در آذربایجان‌غربی وارد کشور شده بود که با افزایش ٨٧ درصدی در سال جاری، آمار ترانزیت ورودی هم اکنون به بیش از ٨٠۵ هزار تن رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آمار تناژ ترانزیت خروجی از پایانه‌های مرزی استان خاطر نشان کرد: آمار تناژ ترانزیت خروجی نیز با ۶٠ درصد افزایش در سال جاری از بیش از ۴٧٠ هزار تن به بیش از ٧۶٠ هزار تن رسیده است.

دست نشان بیان کرد: نزدیک به ٨٢ هزار دستگاه ناوگان ایرانی و خارجی کالاهای ترانزیتی را در مرزهای آذربایجان‌غربی جابه‌جا کرده اند.

وی افزود: تعداد ناوگان ترانزیت ورودی با ٧۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۴٢ هزار دستگاه و تعداد ناوگان ترانزیت خروجی با ٢٢ درصد افزایش به ۴٠ هزار دستگاه رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و شهروندان می‌ توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=130031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});