• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

مدارس چهار شهر آذربایجان شرقی غیرحضوری شد

  • کد خبر : 130405
  • 23 دی 1402 - 12:45
مدارس چهار شهر آذربایجان شرقی غیرحضوری شد
یازاکو - اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و بارش برف نوبت بعد از ظهر امروز / شنبه/ مدارس مناطق صوفیان، اهر، ورزقان و خواجه غیرحضوری است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، در اطلاعیه آموزش و پرورش استان آمده است: در منطقه صوفیان، ورزقان و خواجه با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستائی در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت بعد از ظهر غیرحضوری است.

بر اساس این اطلاعیه مدارس روستایی و مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری اهر در نوبت بعد از ظهر امروز به شکل غیرحضوری خواهد بود.

در اطلاعیه آموزش و پرورش خاطرنشان شده است: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش کنند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی نیز امروز اعلام کرد: از فردا / یکشنبه / به طور همزمان یک سامانه بارشی و یک سامانه سرد هوایی وارد استان می شود و در کنار بارش برف کاهش هشت تا ۱۵ درجه ای دما انتظار می‌رود.

این سامانه بارشی در شهرستان های کلیبر، اهر ، هریس ، هوراند ، سراب ، بستان آباد ، هشترود ، چاراویماق و مراغه شدت بیشتری خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=130405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});