• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

راه ارتباطی ۴۳۰ روستا در اردبیل مسدود است

  • کد خبر : 130551
  • 24 دی 1402 - 16:00
راه ارتباطی ۴۳۰ روستا در اردبیل مسدود است
یازاکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران راه ارتباطی ۳۵۰ روستا در مناطق مختلف استان بازگشایی شده است و راهداران برای بازگشایی راههای ارتباطی ۴۳۰ روستای دیگر تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایسنا، کلیم‌اله وثوقی امروز ۲۴ دی با اشاره به تداوم بارش سنگین برف و وقوع کولاک در راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: راهداران از صبح امروز مشغول بازگشایی راه‌های روستایی هستند و در صورت بهبود وضعیت جوی عملیات بازگشایی راه‌های استان تسریع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه کرد: در حال حاضر به جز مسیر اردبیل آستارا و خلخال به پونل بقیه راههای اصلی استان باز است و راهداران برای بازگشایی مسیر اردبیل آستارا تلاش می کنند اما باد شدید و کولاک موجب کندی عملیات بازگشایی مسیر شده است.

وثوقی افزود: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی لازم است شهروندان و هم استانی‌ها در صورتی که کار ضروری ندارند حتما از سفر خودداری کنند و در صورت لزوم قبل از سفر با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۸۰ اکیپ راهداری با استعداد ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در راههای ارتباطی استان حضور دارند و بر اساس اولویت بندی اقدام به بازگشایی مسیرها و راههای ارتباطی می کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=130551

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});