• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
استاندار آذربایجان شرقی:

پیشرفت‌های کشور حاصل دفاع مقدس است

  • کد خبر : 31345
  • 04 مهر 1400 - 14:15
پیشرفت‌های کشور حاصل دفاع مقدس است
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: آن‌چه امروز در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است حاصل تلاشی است که از تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، گفت: باید آموزه‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها به شکلی متفاوت از گذشته ارائه شود.

وی گفت: متأسفانه در این ایام شاهد شبهه‌افکنی و دسیسه‌های دشمنان نسبت به بزرگداشت هفته دفاع مقدس هستیم که ایران تنها کشوری است که سالگرد شروع جنگ را جشن می‌گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: این غفلت‌زدگان، متوجه این موضوع نیستند که ما هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است و آن‌چه امروز در حوزه‌های فناوری و دانش‌بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است از پل خیبر آغاز شده و عزم جمعی امروز در مقابله با بیماری کرونا حاصل به خاطر همین بسیج عمومی است که به فرمان امام تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت، پایداری و اقتصاد مقاومتی که حربه های دشمنان را نقش بر آب کرده به برکت درس‌هایی است که در حوزه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جنگ و دفاع مقدس آموخته ایم.

پورمحمدی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند چنین درس‌هایی هستیم، افزود: رمز پیروزی انقلاب و جنگ، وحدت و همدلی بود و امروز نیز باید وحدت و همدلی بیش از گذشته در جامعه به خصوص بین احزاب و جناح های مختلف سیاسی گسترش یابد.

وی همچنین به برگزاری چند رویداد فرهنگی در هفته اخیر در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های بسیار خوبی از جمله تجلیل از پیرغلامان حسینی، روز ملی شعر و ادب فارسی و شعر اربعین، فضای معنوی خوبی را در استان موجب شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=31345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});