• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

تقدیر وزیر نیرو از آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی برای اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف، سرمایه گذاری و مشارکت مردمی

  • کد خبر : 131630
  • 03 بهمن 1402 - 17:30
تقدیر وزیر نیرو از آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی برای اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف، سرمایه گذاری و مشارکت مردمی
وزیر نیرو از مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف، سرمایه گذاری و مشارکت مردمی در مدیریت مصرف تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌‌ای آذربایجان شرقی، «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو در جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق از «یوسف غفارزاده»، مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به خاطر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف آب، سرمایه گذاری و مشارکت مردمی طی ایام گذر از تابستان ١۴٠٢ و توجه ویژه به افکار عمومی، ارتباطات و امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی تقدیر کرد.

متن لوح تقدیری که به امضای وزیر نیرو رسیده، به شرح ذیل است:

گذر موفق از اوج مصرف آب و برق در تابستان گرم ١۴٠٢ مرهون همت و تلاش دلسوزانه و خستگی‌ناپذیر، همکاران و مدیران صنعت آب و برق به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه است. ویژگی بارز این دوره، موفقیت چشمگیر در مدیریت مصرف بخش خانگی و صرفه‌جویی قابل توجه در این بخش است که سبب شد آب شرب و انرژی مورد نیاز مردم به بهترین نحو تامین شود و برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق، انرژی‌های تحویلی به صنایع از بخش خانگی بیشتر شود.
بی‌شک پیشرفت در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی که به تغییر رفتار مصرف کنندگان منجر شده، نتیجه توجه ویژه مدیران عامل محترم به این امر است و بر اساس اعلام دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، جنابعالی در این حوزه شایسته تقدیر شناخته شده‌اید.
لازم میدانم از توجه آن جناب و همه همکاران محترم شرکت متبوع به افکار عمومی و حوزه مهم ارتباطات، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف تشکر نمایم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});