• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

حجم بالای بارش برف در شرق تبریز/ ذخیره محلول های منطقه ۵ به اتمام رسید/ از تردد غیرضروری خودداری کنید

  • کد خبر : 131740
  • 04 بهمن 1402 - 14:00
حجم بالای بارش برف در شرق تبریز/ ذخیره محلول های منطقه ۵ به اتمام رسید/ از تردد غیرضروری خودداری کنید
یازاکو - در پی بارش شدید برف از شامگاه گذشته و علی رغم تلاش نیروهای خدمات شهری منطقه ۵ تردد در برخی محلات و معابر شرق تبریز به سختی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، درحالیکه عملیات محلول پاشی معابر منطقه ۵ با ظرفیت ۶۰۰ هزار لیتر با هفت دستگاه تانکر ۱۵ هزار لیتری، چهار دستگاه تانکر ۱۰ هزار لیتری، ۹ دستگاه تانکر دو هزار لیتری و سه دستگاه تانکر ۵ هزار لیتری صورت می گیرد با اینحال تداوم بارش برف، تردد در برخی معابر شرق تبریز را دچار مشکل کرده است.

شهرداری منطقه ۵ طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به قرار گرفتن ورودی های اصلی شهری از مسیر شرق تبریز، اولویت با بازگشایی معابر اصلی از جمله جاده تهران و اتوبان پاسداران بوده و برف روبی و محلول پاشی معابر فرعی در نوبت قرار گرفته است.

در این اطلاعیه با اشاره به درخواست های مکرر از شهرک های مرزداران، باغمیشه، نصر و … آمده است: از شهروندان خواهشمندیم با خودداری از ترددهای غیرضروری، استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و صبر و شکیبایی، عوامل خدمات شهری را در بازگشایی معابر یاری کنند.

احمد گلمحمدی معاون خدمات شهری منطقه ۵ نیز با اشاره به اتمام محلول ذخیره شده در شرق تبریز تصریح کرد: علی رغم کمک مناطق دیگر برای محلول پاشی در این حوزه، به دلیل گستردگی و تعدد معابر، درحال حاضر امکان مسیرگشایی معابر فرعی وجود ندارد لذا از شهروندان خواهشمندیم تا رفع مشکل از تردد غیرضروری خودداری کنند.

لازم به توضیح است که سایر تجهیزات زمستانی جهت برف روبی معابر شرق تبریز، هفت دستگاه گریدر، شش دستگاه تراکتور، چهار دستگاه کمپرسی مجهز به برف روب، دو دستگاه لودر و یک دستگاه بابکت را شامل می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});