• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

تداوم پروژه مدیریت و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در هوای سرد برفی

  • کد خبر : 131928
  • 06 بهمن 1402 - 15:10
تداوم پروژه مدیریت و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در هوای سرد برفی
یازاکو - مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان از تداوم پروژه مدیریت، ساماندهی و کنترل سگ‌های بلاصاحب تبریز توسط خادمان شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان در هوای سرد و برفی این روزها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، آرمان امین‌بخش در این باره اظهار کرد: به رغم اینکه در دو روز گذشته شاهد بارش سنگین برف و همچنین برودت هوا در استان هستیم، اما خادمان مردم در شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان برای تحویل پروژه‌ها در موعد مقرر، فرایند خدمت‌رسانی و پیشبرد پروژه‌ها را حتی لحظه‌ای متوقف نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از پروژه‌های مهم این شرکت، مرکز زنده‌گیری و نگهداری سگ‌های بلاصاحب است که با توجه به پیشرفت بالای ۹۵ درصدی، همکاران تمام تلاش‌شان را در این‌روزها برای اتمام کامل پروژه به کار می‌گیرند.

امین‌بخش در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره این پروژه تشریح کرد: با توجه به اینکه زنده‌گیری و نگهداری سگ‌های بلاصاحب در محلی ایمن و به دور از مناطق مسکونی از اولویت‌های شهرداری تبریز به شمار می‌آید، اجرای پروژه احداث محل مدیریت و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب به شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان واگذار شد.

وی افزود: در همین راستا عملیات محوطه‌سازی و جدول‌کشی محوطه به اتمام رسیده و جوشکار درب‌ها و فنس لانه‌های انفرادی و گروهی حیوانات رو به اتمام قرار دارد.

مدیرعامل شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان خاطرنشان کرد: در کل می‌توان گفت عملیات نازک‌کاری این پروژه رو به اتمام است و با پیشرفت قابل توجهی که دارد، به زودی به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=131928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});