• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۲ تبریز

  • کد خبر : 132083
  • 07 بهمن 1402 - 18:00
آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی شهرداری منطقه ۲ تبریز
یازاکو - شهردار منطقه ۲ تبریز از احداث چند زمین و سالن ورزشی در سطح حوزه این منطقه برای استفاده شهروندان خبر داد.

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام اینکه توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای استفاده نوجوانان و جوانان در سرلوحه فعالیت های این منطقه قرار گرفته است گفت: برای سلامت جسمی و روحی شهروندان و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و در راستای استفاده مسافران و گردشگران، چند زمین ورزشی در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی از مهمترین پارک های مهمانپذیر شهر تبریز در حال احداث است.

وی افزود: این زمین های ورزشی روباز شامل والیبال و بسکتبال، بدمینتون و پینک پنگ است که در مرحله کفسازی و بتن ریزی قرار دارد.

شهردار منطقه ۲ از بهسازی یک زمین ورزشی دیگر در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی خبر داد و گفت: زمین ورزشی گلف که در اثر عدم توجه مدیران قبلی، غیرقابل استفاده بود نیز توسط شهرداری منطقه ۲ بازسازی می شود.

علی‌پور، ضمن اشاره به احداث سالن ورزشی اسکواش برای استفاده شهروندان، مسافران و گردشگران، احداث این سالن را مطابق آخرین استاندارد روز دنیا جهت بسط و گسترش این ورزش مفرح اعلام کرد.

وی همچنین در مورد احداث دو سالن ورزشی دیگر در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ توضیحاتی ارائه داد و افزود: یک سالن چندمنظوره ورزشی در کارگاه امانی آماده افتتاح است که این سالن علاوه بر فعالیت های ورزشی می تواند در زمان بروز بحران های طبیعی مورد استفاده قرار گیرد و یک سالن ورزشی دیگر نیز در اتوبان شهیدکسائی برای استفاده جوانان منطقه چاوان در حال احداث است که این سالن نیز به زودی به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});