• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

پروژه‌های عمرانی شهرستان آذرشهر به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 132590
  • 12 بهمن 1402 - 12:02
پروژه‌های عمرانی شهرستان آذرشهر به بهره‌برداری رسید
یازاکو - هم زمان با ایام الله دهه فجر پروژه‌های عمرانی آذرشهر با سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان با حضور معاون سیاسی‌ و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، تراب محمدی، معاون سیاسی استاندار در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی آذرشهر گفت: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسید جزء نیازمندی‌های ضروری شهروندان است که با هم‌افزایی و هم‌گرایی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خدمت شهروندان قرار گرفته است.

وی به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که غبار عجیبی بر روی اسلام و جامعه حاکم بود؛ امام راحل (ره) از سال ۱۳۴۲ مبارزات خود بر علیه رژیم طاغوت را شروع کرد و علی‌رغم تبعید به کشورهای دیگر از رسالت خود عقب‌نشینی نکرده و عدالتی که جامعه تشنه آن بود را به ارمغان آورد.

محمدی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز در دنیا جزو معدود کشورهایی هستیم که در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای تأثیرگذار بوده و یکی از بازیگران اصلی صحنه تحولات مختلف هستیم؛ جبهه مقاومت نیز امروز در تمام دنیا جای خود را پیدا کرده و در معادلات آن تأثیرگذار است.

محمدی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: امروز همه مدیران و مسئولین وظیفه دارند با امکانات موجود دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی و دولت را به مردم تبیین و آن‌ها را معرفی کنند تا مردم بدانند که تمام این‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در خدمت آنها قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی‌ و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: تمام کارهای ارزشمندی که انجام می‌گیرد توسط فرزندان همین انقلاب و نیروهای ارزشی انجام می‌شوند که ضروری است تمام این خدمات به مردم تبیین و تشریح شود.

وی به دو سال اول دولت نیز اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم در دو سال اول فعالیت خود خدمات خوبی انجام داده است؛ اهتمام و سیاست دولت سیزدهم بر این است که پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کرده و در اختیار مردم قرار دهد و این‌گونه نیست که پروژه‌ای پس از کلنگ‌زنی به حال خود رها شود.

وی تأکید کرد: وظیفه تمام مدیران ایجاد رضایت در شهروندان است به گونه‌ای که دستگاه‌های اجرایی با ارائه خدمات مناسب به شهروندان رضایت‌مندی آن‌ها را فراهم کنند.

محمدی به انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: تمام مسئولین در ستاد انتخابات و فرمانداری‌ها با توجه به چهار اصل ابلاغی از رهبر معظم انقلاب، افزایش مشارکت عمومی را بر عهده دارند.

وی گفت: صیانت از آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس وظیفه ماست و اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به روند انتخابات وارد شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});