• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

آرائیک آروتونیان برای شرکت در انتخابات آذربایجان درخواست داده است

  • کد خبر : 132831
  • 15 بهمن 1402 - 9:15
آرائیک آروتونیان برای شرکت در انتخابات آذربایجان درخواست داده است
یاز اکو- آرائیک آروتونیان برای رای دادن در انتخابات هفته آینده آذربایجان درخواست کرده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از قفقاز اینفو، آرائیک آروتونیان سرکرده سابق رژیم جدایی طلب قره باغ که هم اکنون در زندان باکو به سر می برد، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۷ فوریه به نهادهای ذیربط درخواستی را ارائه کرده است.

آروتونیان که از زمان بازدداشت با تیم بازپرسی و تحقیقات همکاری داشته است، می گوید که خود را شهروند آذربایجان می داند و به مقامات دولتی نامه نوشته که می خواهد پس از پایان بازپرسی با خانواده خود در آذربایجان زندگی کند.

این منبع خبری اعلام کره است که آرائیک آروتونیان و دیگر رهبران جدایی طلب در حال حاضر تحت تحقیق هستند. آرائیک به شکل ملایم و حتی متملقانه و گرم با تیم بازپرسی همکاری می کند.

این جدایی طلب سابق اصرار دارد که می خواهد پس از گذراندن دوران محکومیت خود به عنوان یک شهروند آذربایجان به زندگی خود در باکو ادامه دهد. وی اظهار کرده است که می خواهد ۳ دختر و همسرش را به باکو بیاورد. می گوید به هر حال آنها شهروند آذربایجان بوده و در آذربایجان به دنیا آمدند و تمام عمر خود را در اراضی این کشور بسر برده اند. احتمالاً اینها همه تاکتیک های آرائیک هستند. او چنین رفتاری را برای جلب همدردی، اجتناب از محکومیت شدید و گناه ارزان از خود نشان می دهد.

این گزارش همچنین تاکید می کند که در طی مراحل تحقیقاتی، سرگرمی مورد علاقه آرائیک تماشای “برج های سه قلو سوزان” و سایر نقاط باکو است که از پنجره اتاقش قابل مشاهده است. چقدر زیباست باکو! من می خواهم با خانواده ام در اینجا زندگی کنم. او هر بار با تملق این جمله را تکرار می کند.

خاطرنشان می شود که آرائیک آروتونیان و سایر رهبران رژیم جدایی طلب هر هفته با خانواده های خود تلفنی صحبت می کنند، به خوبی تغذیه می شوند و در شرایط خوبی نگهداری می شوند. ادعا می شود که آرائیک ۱۰ کیلوگرم اضافه وزن دارد.

خاطرنشان می شود که این آرزوی آرائیک آروتیونیان نیز در دلش خواهد ماند. زیرا برای شرکت در انتخابات باید شهروند رسمی جمهوری آذربایجان باشد. در شرایط فعلی امکانی برای این درخواست آرائیک وجود ندارد؛ فقط این درخواست در حد یک رویا برای آرائیک است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=132831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});