• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
دادستان تبریز:

تعلل در اجرای طرح بزرگراه اهر-مشگین شهر قابل قبول نیست

  • کد خبر : 133836
  • 24 بهمن 1402 - 13:30
تعلل در اجرای طرح بزرگراه اهر-مشگین شهر قابل قبول نیست
یازاکو - دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی گفت: تعلل و تاخیر در اجرای طرح بزرگراه اهر - مشگین شهر به هیچ عنوان قابل قبول نیست و دستگاه های مسئول باید پای کار باشند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، بابک محبوب علیلو روز سه شنبه در نشست بررسی موانع موجود در پیشرفت اجرای بزرگراه اهر – مشکین شهر، بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت های استانی در تکمیل این طرح مهم ارتباطی تاکید و اظهار کرد: مشکلات این طرح باید توسط مدیران و مسئولان استانی برطرف شود و نباید چشم به تهران دوخت.

وی افزود: این جاده ارتباطی به واسطه تردد خیل مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات و فصول گردشگری، یکی از طرح های بسیار مهم و اولویت دار آذربایجان شرقی است که باید مورد توجه دستگاه‌های متولی و مسئول قرار بگیرد.

محبوب علیلو بر لزوم تسریع در ساخت بزرگراه اهر – مشگین شهر تاکید کرد و ادامه داد: هرگونه تعلل و تاخیر در اجرای این طرح به معنی هدررفت منابع بیت المال بوده و قابل قبول نیست و اگر تاخیری هم به وجود آمده، باید جبران شود.

وی یادآور شد: برای پیشبرد طرح باید به ظرفیت های استانی نیز تکیه و توجه ویژه داشته باشیم و در عین حال تامین و تخصیص اعتبار از منابع ملی نیز باید به جد مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.

طرح بزرگراه اهر- مشگین‌شهر از سال ۱۳۹۷ با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تا طرح از طرف حوزه استحفاظی آذربایجان‌شرقی نیز اجرایی شود.

متاسفانه این طرح عمرانی تاکنون پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=133836

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});