• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
9

افزایش دوبرابری بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری منطقه ۹ تبریز

  • کد خبر : 134055
  • 26 بهمن 1402 - 11:30
افزایش دوبرابری بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری منطقه ۹ تبریز
یازاکو - شهرداری منطقه ۹ از افزایش تقریبی دو برابری بودجه این منطقه در سال آینده خبر داد و گفت: بر اساس لایحه مدون ۱۴۰۳، بودجه منطقه ۹، هشتصد میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، هادی بدری حامد در جریان بررسی لایحه برنامه و بودجه شهرداری تبریز به تشریح برنامه های اجرایی سال جاری و سال ۱۴۰۳ شهرداری منطقه ۹ پرداخت.

وی گفت: با توجه به تحقق ۱۲۱ درصدی بودجه ۴۲۸ میلیارد تومانی این منطقه طی ۱۰ ماه سال جاری مقرر شد بودجه پیشنهادی سال آتی به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

بدری حامد همچنی افزود: عوارض پروانه ساختمانی مسکونی، پروانه ساختمانی غیر مسکونی، عوارض مازاد بر پروانه، عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های عمرانی و تغییر کاربری، منابع درآمدی شهرداری منطقه ۹ است.

وی اجرای مبلمان شهری، زیباسازی شهری، انجام خدمات محله‌ای ناحیه یک و ناحیه دو در محدوده و حریم، احداث سازه دیوار نگاره‌ با ۵ میلیارد، اجرای طرح‌های موضعی و موضوعی شهری با ۳ میلیارد، تکمیل شهر بازی و خانه مادر و کودک ۱۰ میلیارد، احداث پروژه تجاری تفریحی نگین خاوران با ۲۰ میلیارد تومان و احداث ۲ بازارچه محلی را از مهمترین پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ در سال ۱۴۰۳ برشمرد.

تملک و احداث پارک محله‌ای در محلات الحاقی ( فتح آباد) با ۱۵ میلیارد، طراحی و احداث فصای سبزو پارک محله‌ای و تعمیر و نگهداری پارک های موجود،خرید سطل زباله، جابجایی تاسیسات شهری ، احداث کمربند سبز، توسعه شبکه آب خام، احداث سپتیک با ۵ میلیارد، تکمیل سرویس های بهداشتی ۲ میلیارد و احداث گلخانه با ۲ میلیارد، از دیگر اقدامات عمرانی منطقه ۹ بود که وی در این جلسه به تشریح آن پرداخت.

هادی بدری حامد با اشاره به اجرا و تکمیل پروژه های فرامنطقه ای در سال آینده اظهار کرد: تکمیل کانال فرامنطقه ای خاوران، ساماندهی و مرمت و لایروبی کانال های موجود در سال ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

وی تعریض جاده زرنق همراه با تملک ۲۰ میلیارد، خرید تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی، توسعه زیرساخت‌های شهری، طراحی طرح شبدری بلوار شهدای غواص ۵۰ میلیارد، تعمیر و نگهداری پل ها و ابنیه فنی، احداث پل عابرپیاده مقابل دانشگاه واقع در محدوده منطقه ۹، پیاده روسازی در سطح منطقه، خرید مصالح مورد نیاز جهت آسفالت، زیرسازی و آسفالت اساسی پروژه های ترافیکی و خط کشی، احداث مجتمع فرهنگی خاوران با ۱۰ میلیارد، ایجاد جاده سلامت در مسیر انتقال نفت ( پیاده رو،. رینگ دوچرخه) را به عنوان پروژه‌های جدید منطقه ۹ در سال آینده معرفی کرد.

شهردار منطقه ۹ تبریز در ادامه تصریح کرد: تکمیل ساختمان اداری و خدمات عمران و سوله بحران با ۱۵ میلیارد، تکمیل ساختمان اداری منطقه در ضلع جنوبی و در شش طبقه با ۶۵ میلیارد، تکمیل نواقص مرکز همایش های بین المللی با ۱۰۰ میلیارد تومان، از پروژه های مهمی است که در برنامه عمرانی خود برای تکمیل در سال آینده در نظر گرفته ایم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=134055

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});