• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی تبریز شد

  • کد خبر : 135433
  • 08 اسفند 1402 - 11:45
۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی تبریز شد
یازاکو - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس فرسوده این شرکت با هزینه کرد بیش از ۵۰ میلیارد ریال و اضافه شدن به ناوگان خدمات رسانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، محمد حسین زاده با اعلام این مطلب گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر و حمایت‌های همه جانبه شهرداری کلانشهر تبریز تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس که در سالیان گذشته متوقف و بدون استفاده بوده اند با صرف بیش از ۵۰ میلیارد ریال به قید فوریت بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی و خطوط کم برخوردار کلانشهر تبریز شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و بالا بودن قیمت خرید اتوبوس جدید و بمنظور رعایت اصل بهره وری، در کنار خرید اتوبوس های نو، یکی از سیاستهای اولویت دار شرکت واحد در حال حاضر با مدیریت هزینه و زمان توجه ویژه به نوسازی اتوبوسها فرسوده می باشد که سعی براین است تا با برنامه ریزیها و تامین اعتبارات از محل تبصره ۱۸ این روند ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه گفت: وجود کارشناسان با توان علمی و فنی بالا در حوزه معاونت فنی اتوبوسرانی تبریز، هر گونه تعمیرات اساسی و بازسازی اتوبوسها از صفر تا صد را امکانپذیر کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=135433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});