• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

پیشرفت ۶۸ درصدی پروژه سالن ورزشی کجوار

  • کد خبر : 136125
  • 15 اسفند 1402 - 9:45
پیشرفت ۶۸ درصدی پروژه سالن ورزشی کجوار
یازاکو - شهردار منطقه ۱ از پیشرفت ۶۸ درصدی پروژه سالن ورزشی کجوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: سالن ورزشی کوجوار به کارفرمایی شهرداری منطقه ۱ تبریز و اجرای شرکت خانه سازی پیش‌ساخته آذربایجان با مساحت ۱هزار و ۳۱۶ مترمربع و اعتبار ۲۱۱ میلیارد ریال یکی از ۲۵ سالن ورزشی در دست احداث توسط این منطقه است.

وی با اشاره به نصب اسکلت فلزی ساختمان اداری این پروژه افزود: اسکلت فلزی سالن و ساختمان اداری پروژه ورزشی کجوار نصب شده و تا پایان هفته تکمیل می‌شود.

شاهوردی با اشاره به پیشرفت ۶۸ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی کجوار خاطرنشان کرد: با اتمام نصب سازه‌های فلزی سالن ورزشی و ساختمان اداری، روند اجرای پروژه سرعت گرفته و تلاش داریم در موعد مقرر تحویل دهیم.

وی تاکید کرد: افزایش سرانه‌های ورزشی شهر یکی از تاکیدهای شهردار تبریز در سال جاری است که تلاش داریم با اتمام ۲۵ سالن ورزشی، همه شهروندان از خدمات منابع شهری بهره‌مند شوند.

حمید شاهوردی همچنین سالن ورزشی خلجان را یکی دیگر از ۲۵ سالن ورزشی در دست احداث توسط شهرداری منطقه ۱ است که توسط شرکت پیش‌ساخته آذربایجان اجرایی می‌شود.

وی افزود: آرماتوربندی سالن ورزشی خلجان تکمیل شده و صفحه‌گذاری آن در دست اجرا است که آخر هفته بتن‌ریزی آن آغاز می‌شود.

شاهوردی با اشاره به تکمیل ساختمان سالن ورزشی خلجان اعلام کرد: سالن ورزشی خلجان با یک هزار و ۴۴۰ مترمربع مساحت و ۲۳۷ میلیارد تومان اعتبار، در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار منطقه ۱تبریز همچنین در رابطه با آخرین وضعیت سالن ورزشی مرزداران نیز گفت: لاشه‌چینی سالن ورزشی مرزداران به اتمام رسیده و آرماتوربندی آن آغاز شده است.

وی افزود: سالن ورزشی مرزداران در حال حاضر پیشرفت ۱۵ درصدی دارد و تلاش داریم در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل آن اقدام کنیم.

شاهوردی یادآور شد: با تاکید شهردار تبریز، افزایش سرانه‌های ورزشی شهر در سال جاری جزو برنامه های شهرداری منطقه ۱ بوده و در این راستا ۲۵ سالن ورزشی در دست احداث داریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});