• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

پایان ماموریت رئیس اتاق اصناف تبریز

  • کد خبر : 136861
  • 20 اسفند 1402 - 20:59
پایان ماموریت رئیس اتاق اصناف تبریز
یازاکو - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع پایان ماموریت رئیس اتاق اصناف تبریز گفت: در جلسه قبلی کمیسیون نظارت، موضوع محدودیت دو دوره ای رئیس اتاق اصناف را مطرح کردیم که با صلاحدید اعضای کمیسیون و حساسیت موضوع مقرر شد این موضوع به جلسه امروز موکول شود.

محمد جعفر عظمائی امروز در جلسه کمیسیون نظارت استان آذربایجان شرقی افزود: با کمک و مجوز اعضای این کمیسیون تغییر رئیس اتاق اصناف انجام شد و موضوع اصلا برکناری نیست بلکه موضوع اتمام دوره ماموریت و جایگزینی فرد دیگر است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس اتاق اصناف قبلی و تبریک و آرزوی موفقیت برای آقای علی محمدی رئیس جدید اتاق اصناف افزود: امیدواریم با اقدامات مورد نظر و همکاری پررنگ‌تر اصناف و بازاریان در تمام زمینه های فعالیت بیش از گذشته شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد استان باشیم.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ادامه جلسه از حضور گسترده آحاد مردم به ویژه جامعه تجار و بازاریان و اصناف در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و گفت: مرحله عملیاتی طرح ویژه نظارتی از ۱۶ اسفند همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده که در این زمینه به منظور نظارت دقیق و مستمر بر بازار به صورت جامع به این موضوع ورود پیدا کرده‌ایم و برگزاری نمایشگاه‌ها، کالارسانی، نظارت بر قیمت‌ها، ساماندهی فروش فوق‌العاده و حراج در استان به صورت مطلوب در حال اجرا است.
عظمائی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان اقدامات بسیاری به منظور کنترل و مدیریت بازار انجام می شود که در این زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تنظیم بازار در استان با محوریت اتحادیه‌ها و اصناف در حال انجام است.
وی با بیان این که نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بیش از ۸۰ درصد شهرستان‌های استان در حال اجرا است، گفت: در ۲۰ درصد باقیمانده شهرستان‌ها نیز به دلیل ضعیف بودن سازمان صنفی این موضوع در قالب فروش فوق العاده انجام شد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت کالارسانی به نمایشگاه‌ها افزود: در حال حاضر فرایند عرضه مستقیم کالاها اعم از میوه شب عید، توزیع خرما و عرضه محصولات پروتئینی به نمایشگاه ها به صورت مستمر انجام می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=136861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});