• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

چه شد که از طالقانی به صدیقی رسیدیم؟

  • کد خبر : 137618
  • 28 اسفند 1402 - 9:30
چه شد که از طالقانی به صدیقی رسیدیم؟
یازاکو - نامه آقای کاظم صدیقی به دادستان ماجرای زمین و باغ مشارالیه را وارد مرحلۀ تازه ای کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از عصر ایران، با نامۀ آقای کاظم صدیقی به دادستان عمومی و انقلاب تهران ماجرای زمین و باغ مشارالیه وارد مرحلۀ تازه‌ای شده و سؤالات جدیدی را قابل طرح ساخته است.

هر چند یادداشت صدر عصر ایران با طرح ۵ پرسش حق مطلب را به نیکویی ادا کرده و حاجت به نکتۀ دیگری نیست و عباس عبدی هم مانند همیشه از زاویۀ متفاوتی نگریسته و پیش‌بینی کرده در صورت حضور آقای صدیقی در نماز جمعه نمازگزارانی اقدام به ترک کنند ولی خالی از لطف نیست یک نکته را هم در حاشیۀ آن ۵ پرسش دقیق و آن توییت هوش‌مندانه طرح کنیم: چه شد که از طالقانی به صدیقی رسیدیم؟ طرح این پرسش از این رو اهمیت دارد که نسل تازه بداند در تاسوعا و عاشورای ۵۷ سه میلیون نفر دنبال طالقانی راه افتادند یا نصف تهران پشت سر او به نماز می‌ایستاد و شیخ کاظم صدیقی نمی‌شناختند.

خس خس سرفه‌های طالقانی در سال‌های ۵۷ و ۵۸ فوج فوج را جذب کرد نه سیمای اشک‌آلود شیخ کاظم صدیقی و این که خبرگزاری فارس هم کمپین به راه انداخته یعنی نگرانی جدی‌تر از آن است که تصور می‌شود و درون اردوگاه اصول‌گرایی هم صداهایی برخاسته.

اگر روزی فروغ فرخ‌زاد گفته بود نام آن پرنده که از قلب‌ها گریخته ایمان است حالا باید گفت نام آن پرنده اعتماد است و همین اعتماد‌سوزی کاری کرده که در انتخابات ۱۱ اسفند – رقابت اصول‌گرایان با خودشان یا با آرای باطله – رأی نماینده اول تهران کمتر از ۸ درصد واجدین شرایط است.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=137618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});