به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، مراسم رونمایی از کلیپ نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی در جمع اصحاب رسانه استان رونمایی شد.
این کلیپ نوروزی که ترکیبی از حرفه، هنر و عِرق به فرهنگ اصیل آذربایجانی را در سه دقیقه به تصویر کشیده بود، با اسپانسری مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳ ساخته شده است.
حسین نصیراللهی؛ مدیرعامل نمایندگی نصیراللهی مدیران خودرو در مراسم رونمایی از این کلیپ از حمایت همهجانبه این تیم در راستای ترویج فرهنگ و هنر دیار کهن آذربایجان خبر داد و گفت: هر کسی که بتواند هنر آذربایجان را به تصویر بکشد، نمایندگی ۴۸۳ نمایندگی نصیراللهی از آن استقبال میکند.
وی با اذعان بر اینکه کلیپ تهیه شده، یک کلیپ حرفهای است، اظهار کرد: ما در کنار این اثر، ما نقش بسیار اندکی داشتیم و کار اصلی توسط دوستان انجام گرفت. تلاش میکنیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در همایش شرکت چری که با حضور ۲۰ کشور دنیا در چین برگزار میشود، این اثر را به نمایش بگذاریم.
مرتضی مختاری؛ مشاور نمایندگی نصیراللهی، در ادامه از پخش کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳، در فاصله چند ساعت مانده به تحویل سال ۱۴۰۳، از طریق شبکههای اجتماعی خبر داد.
وی افزود: این اثر به جشنوارههای موسیقی و ویدیویی مختلف نیز ارسال میشود.
پدرام ناظر؛ هنرمند در این نشست گفت: موسیقی، تاریخ و فرهنگ آذربایجان همیشه در دنیا زبانزد بوده و حرفی برای گفتن دارد، همچنین در آذربایجان جوانان مستعدی برای نشان دادن ظرفیتهای بالای فرهنگی، تاریخی و هنری استان وجود دارند که با کمترین حمایت میتوانند فعالیت کنند.
وی در تشریح ساخت کپلیپ نوروزی گفت: در این پروژه تلاش کردیم موسیقی آذربایجان، تاریخ و لباس محلی را به نحو احسن به تصویر بکشیم تا نسل جوان آن را ببینند. جوانان از تاریخ و فرهنگ خودمان اندکی فاصله گرفتند، چراکه ما نتوانستیم تاریخ خود را نشان بدهیم. این موضوع باعث شده جوانان بیشتر به فرهنگ غربی سوق پیدا کنند.
مدیر پروژه کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو خاطرنشان کرد: زمانی که کودکان خردسال لباس و موسیقی ما را میبینند، با آن آشنا میشوند و به سمت آن گرایش پیدا میکنند.
محمد ملکی؛ مدیر تولید پروژه کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳ نیز در این نشست خبری، گفت: اگر بخش خصوصی نبود، فرهنگ بهکل از بین میرود. زحمتی که آقای نصیراللهی برای این کار کشیدند، بسیار ارزشمند بود.
وی با اشاره به موسیقی به کار گرفته شده در این کلیپ، گفت: این اثر، موسیقی متفاوتی دارد. حدود ۷۰ نفر در یک کاروانسرا برای ضبط این کلیپ زحمت کشیدهاند. بر روی فرهنگسازی و مقوله گردشگری نیز در این کلیپ کار شده است.