• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

جاده های آذربایجان شرقی لغزنده اما ترافیک روان است

  • کد خبر : 138144
  • 06 فروردین 1403 - 14:00
جاده های آذربایجان شرقی لغزنده اما ترافیک روان است
یازاکو - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی به بارش برف در برخی محورهای استان اشاره کرد و گفت: این بارش ها موجب لغزنده شدن برخی محورها شده اما ترافیک روان است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، «غلامرضا رسول زاده» روز دوشنبه، اعلام کرد: در زمان حاضر بارش در محورهای اهر – کلیبر، تبریز – بستان آباد و صوفیان – مرند به صورت برف ادامه دارد و در سایر محورهای ارتباطی استان بارش ها به صورت باران است.

وی با اشاره به اینکه در گردنه های شیبلی، گویجه بئل و یام، مه غلیط حاکم است بر ضرورت احتیاط در رانندگی در محورهای استان تاکید کرد.

بارش باران و برف در محورهای ارتباطی شهرستان مرند

ضرورت رعایت احتیاط از سوی رانندگان

فرمانده پاسگاه پلیس راه مرند – تبریز از بارش برف و باران در این محور و لغزنده بودن آن خبر داد و گفت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و باران در محورهای ارتباطی شهرستان از جمله محور صوفیان، رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان ضروری است.

سرهنگ “محمد علی جاودانی” با اعلام اینکه همه محورهای ارتباطی شهرستان مرند باز و تردد در آنها جریان دارد، اضافه کرد: رعایت فاصله طولی خودروها در شرایط بارندگی و رعایت سرعت مطمئنه برای پیشگیری از حوادث رانندگی الزامی است.

وی به آمادگی پلیس راه و سایر ارگان های مرتبط برای خدمت رسانی به مردم و رانندگان اشاره و تأکید کرد: با رعایت اصول ایمنی در رانندگی می توان از بروز حوادث رانندگی و سنگین شدن بار ترافیکی جلوگیری کرد.

جاودانی به رانندگان توصیه کرد: قبل از سفر از سلامت خودرو، برف پاکن ها، بخاری خودرو، چراغ و لاستیک ها و پر بودن باک بنزین اطمینان حاصل کنند و در صورت غیرضرور بودن ، مسافرت را لغو کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138144

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});