• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
0

آمادگی شهرداری تبریز برای تامین جرثقیل خودروبر بدون محدودیت در تعداد برای پلیس راهور در چارچوب قوانین

  • کد خبر : 138657
  • 12 فروردین 1403 - 15:30
آمادگی شهرداری تبریز برای تامین جرثقیل خودروبر بدون محدودیت در تعداد برای پلیس راهور در چارچوب قوانین
یازاکو - مدیرعامل سازمان شبکه حمل ونقل شهرداری تبریز گفت: در صورتیکه اعمال قانون توقیف خودروهای با توقف غیر مجاز و همچنین رفع توقیف طبق قوانین توسط پلیس راهور انجام پذیرد شهرداری تبریز آمادگی دارد بدون محدودیت تعداد، جرثقیل خودروبر در اختیار عوامل محترم پلیس راهور قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبر یازاکو به نقل از شهریار، محبوب عبدالله پور با اعلام این خبر اظهار کرد: حسب توافقی که بین پلیس راهور و سازمان انجام پذیرفت، دو دستگاه بنا به درخواست پلیس بصورت ازمایشی در اختیار آنان قرار گرفت که پلیس راهور نیز طبق قانون توقیف و رفع توقیف را انجام دادند و بعد از اتمام این مدت پلیس محترم آمادگی خود را به این سازمان ارایه نکرده است.

عبداله پور ضمن قدردانی از اقدامات پلیس راهور افزود: در طول سه ماه گذشته همکاری و تعامل پلیس و سازمان قابل تقدیر است چرا که با وجود کمبود نفرات ، با تلاش شبانه روزی تلاشهای چمشگیری انجام دادند .

وی ادامه داد: با شرایط سه ماه آزمایشی و انجام توقیف و رفع خودرو توسط پلیس محترم راهور، این سازمان از طرف شهرداری تبریز اعلام آمادگی مجدد می کند حسب درخواست کتبی پلیس و مشخص کردن نحوه رفع توقیف، بدون محدودیت در تعداد و حداکثر ظرف ۲۴ ساعت، جرثقیل خودروبر بلافاصله در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});