• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

ورود بیش از یک‌میلیون و ۳۲۰هزار گردشگر به استان اردبیل در نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر : 139648
  • 23 فروردین 1403 - 17:00
ورود بیش از یک‌میلیون و ۳۲۰هزار گردشگر به استان اردبیل در نوروز ۱۴۰۳
یازاکو - استاندار اردبیل با اشاره به ورود بیش از یک‌میلیون و ۳۲۰هزار گردشگر به استان از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، از تداوم فعالیت ستاد خدمات سفر استان در موج سوم سفرها همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام عید نوروز شاهد ورود بیش از یک‌میلیون و ۳۲۰هزار گردشگر به استان اردبیل بودیم که در این مدت بیش از ۲۳۶هزار اقامت رسمی در مراکز اقامتی استان به ثبت رسیده و حدود ۲۴هزار نفر از موزه‌های استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: ستاد خدمات سفر استان اردبیل پیش از آغاز سفرهای نوروزی با تشکیل جلسات متعدد اقدامات لازم را برای ایام موج سفرها انجام داده بود و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود استان اردبیل در موج سوم سفرها و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر شاهد حضور گردشگران بیشتری باشد، این ستاد فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

استاندار اردبیل بیان کرد: ۳۰ دستگاه خدمات‌رسان از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر استان اردبیل در حوزه سفرهای نوروزی فعالیت خود را آغاز کردند و فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر در روزهای تعطیل در قالب ستاد خدمات سفر و انجام تهمیدات لازم، شرایط مناسبی را برای مسافران نوروزی فراهم کرده بود.

عاملی گفت: استان اردبیل در یک سال گذشته در حوزه گردشگری عملکرد قابل توجهی داشته و کسب رتبه اول کشور در بازاریابی خارجی نشان‌دهنده توسعه صنعت گردشگری در استان است که این روند در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=139648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});