• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

افزایش ۳۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 139685
  • 24 فروردین 1403 - 15:54
افزایش ۳۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی
یازاکو - رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی گفت: طی دو روز اخیر تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان نسبت به روزهای عادی بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایسنا، سرهنگ حبیب آبراهه در یک گفت‌وگوی تلوزیونی در این خصوص اظهار کرد: طی دو روز اخیر تردد در محورهای مواصلاتی استان آذربایجان شرقی بیش از ۳۰ درصد نسبت به روز های قبل افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاظر محورهای مواصلاتی آذرشهر-تبریز، صوفیان-تبریز، مراغه، هشترود و محور پروین اعتصامی پرحجم و شلوغ‌ترین محورهای مواصلاتی استان است

آبراهه در خصوص وضعیت جوی کنونی محورهای مواصلاتی استان، گفت: در محورهای سراب، بستان آباد، میانه و اهر بارش‌ها به صورت نم‌ نم ادامه دارد و جاده خیس و لغزنده است، توصیه می‌کنیم در این شرایط رانندگان با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند.

وی با بیان اینکه حوادث امروز حادثه‌ای در محورهای برون شهری نداشتیم،گفت: اما متاسفانه دیروز براثر واژگونی خودروی سمند در جاده ارومیه – تبریز نرسیده به روستای سرای ۲ نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند.

وی با تاکید بر بر ضرورت استفاده از کمربند ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط در رانندگی، افزود: متاسفانه دو فرزند این خانواده به دلیل نبستن کمربند به بیرون از خودرو پرت شده‌ و درجا فوت کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=139685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});