• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

ورود به وادی رحمت تبریز از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب مجاز شد

  • کد خبر : 14207
  • 20 اردیبهشت 1400 - 16:00
ورود به وادی رحمت تبریز از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب مجاز شد
یاز اکو - مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: امکان حضور شهروندان برای قرائت فاتحه و زیارت قبور از ساعت ۱۸ تا اذان مغرب در وادی رحمت فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، فرخ جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اتخاذ تمهیداتی برای رعایت حال شهروندان داغدیده و کاهش آلام آنان، افزود: با تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا، محدودیت تردد به وادی رحمت در غیر از زمان اعلام شده همچنان برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه محدودیت تجمع و ممنوعیت مراسمات همچنان پابرجاست، اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسماتی مانند ترحیم، چهلم، یادبود و مداحی برای اموات در آرامستان های سطح شهر ممنوع است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: تغییر از وضعیت قرمز به نارنجی در تبریز به معنی عادی شدن اوضاع نبوده و بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا همچنان تجمع در اماکن پرخطر مانند آرامستان های سطح شهر ممنوع است.

فرخ جلالی با بیان اینکه برای هر متوفی فقط اجازه حضور چهار خودرو از بستگان درجه یک جهت انجام مراسم تشییع و تدفین صادر می شود، ادامه داد: به شهروندان توصیه می شود به دلیل وضعیت شکننده کرونا و احتمال شیوع ویروس در محیط های پرتجمع با کمترین تعداد ممکن برای مراسم تشییع و تدفین حضور داشته باشند.

آرامستان وادی رحمت تبریز در جنوب غرب این کلان شهر واقع شده است و پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به طور متوسط ۲۵ متوفی در آرامستان های تبریز به خاک سپرده می شدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});