• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3

بهره برداری از مزرعه پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۲۰ تن در سرعین

  • کد خبر : 145569
  • 22 خرداد 1403 - 13:30
بهره برداری از مزرعه پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۲۰ تن در سرعین
یازاکو - مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: مزرعه پرورش ماهیان سردآبی به ظرفیت ۲۰ تن در شهرستان سرعین به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمد اله‌بخش در بازدید از مزرعه پرورش ماهیان سرد آبی در روستای شمس آباد از توابع شهرستان سرعین اذعان کرد: این مزرعه پرورش ماهی سردابی با سرمایه گذاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد توسط بخش خصوصی در روستای شمس آباد مورد احداث و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: رفع مشکلات احتمالی این پروژه قول مساعد داد و گفت: جایگذاری تیر برق به منظوری برق رسانی و عدم پرداخت به موقع تسهیلات بانکی این پروژه با همکاری مسئولین شهرستانی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل شیلات استان اشتغال آفرینی، افزایش تولید و استفاده از قابلیت های گردشگری را از مزیت های مهم این پروژه عنوان کرد و گفت: رفع موانع پیش روی سرمایه‌گذاران در این بخش، دست یابی به این مهم را سرعت خواهد بخشید.

اله بخش گفت: تقویت و پشتیبانی از بخش آبزی پروری استان، راهبرد اداره کل شیلات استان در سال جهش تولید است و در مسیر حمایت از فعالان واقعی این بخش، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

در ادامه باقرزاده فرماندار شهرستان سرعین نیز گفت: دغدغه مهم و اساسی در این شهرستان رونق بخش های مختلف تولیدی به ویژه صنعت آبزی پروری است و در این راه آماده همکاری همه جانبه با فعالان این بخش برای رفع مشکلات هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});