• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
2

اجرای طرح «نگهداشت شهری» در الوار سفلی

  • کد خبر : 145707
  • 23 خرداد 1403 - 15:00
اجرای طرح «نگهداشت شهری» در الوار سفلی
یازاکو - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از اجرای طرح «نگهداشت شهری» در الوار سفلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، سجاد رضایی با اشاره به اجرای ویژه تمامی فعالیت‌های خدمات شهری و محیط زیستی در طرح نگهداشت و پاکسازی سراسری معابر و شریان‌های اصلی غرب و شمال‌غرب کلان‌شهر تبریز اظهار کرد: اجرای طرح ضربتی و گسترده نگهداشت شهری به عنوان یکی از وظایف ذاتی شهرداری، به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز با اشاره به لایروبی کانال های سطح منطقه اذعان کرد: به منظور پیشگیری از ایجاد آب‌گرفتگی و مشکلات عبور و مرور برای اهالی و ساکنان حوزه غرب و شمال‌غرب تبریز آب‌راه الوار سفلی توسط عوامل معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز لایروبی شد.

سجاد رضایی با اشاره به زیرسازی، آسفالت‌ریزی و دال‌گذاری بتنی در مسیر الوار سفلی اظهار کرد: به منظور تردد آسان شهروندان به هنگام گذر از معابر سطح حوزه، دال گذاری بتنی بر روی آب‌رو ابتدای ورودی مسیر به انجام رسید.

وی در ادامه افزود: در همین راستا توسط نیروهای پرتلاش شهرداری منطقه ۶ تبریز دال گذاری عرضی بتنی بر روی آب‌رو مسیر به انجام رسیده و با این اقدام بهسازی و جدول گذاری این منطقه تکمیل شده است.

سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز با استناد به تاکیدات شهردار کلانشهر تبریز و با توجه به مطالبه عمومی، درصدد حفظ و صیانت از اراضی ملی و بافت کنونی این منطقه است و به هیچ وجه نگاه منفعت‌ طلبانه به این موضوع ندارد.

وی افزود: شهرداری این منطقه در راستای مقابله قاطع با ساخت‌وساز غیرمجاز، در برابر تصرف اراضی توسط سودجویان، گسترش بی رویه و غیراصولی ساخت و ساز غیرقانونی و به موجب آن به مخاطره انداختن زیست شهری خواهد ایستاد و در این راه با هیچ احدی تعارف ندارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: در تداوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این منطقه، بیش از ۱۲ هزار مترمربع از اراضی مسیرهای قراملک، آناخاتون و پلیس راه تبریز – مرند از دست افراد فرصت‌طلب خارج شده و این اراضی به حالت کاربری اولیه درآمده است.

وی همچنین ادامه داد: حفظ بیت المال و دفاع از حقوق شهروندان جز خطوط قرمز مدیریت شهری است و با تقویت بخش حقوقی سعی در احقاق حقوق شهرداری در سایر مناطق هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});