• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
3

آغاز ساخت ۵۴ واحد مسکونی در شهرک صدرا

  • کد خبر : 145762
  • 23 خرداد 1403 - 23:22
آغاز ساخت ۵۴ واحد مسکونی در شهرک صدرا
یازاکو - شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز ساخت ۵۴ واحد مسکونی در پروژه قرارگاه مسکن در جنوب غرب تبریز خبر داد و افزود: این پروژه بعد از تحویل زمین و تایید نقشه ها و مسائل آتش نشانی، در مرحله بتن ریزی مگر و اجرای اسکلت سازی است.

اصغر آدی بیگ اظهار کرد: قرارگاه مسکن پروژه شهرداری منطقه ۷ برای احداث و ساخت مسکن های ایمن بر اساس اصول مهندسی برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه بوده که تکلیف بودجه ای سال ۱۴۰۲ است.

وی اجرای این پروژه را در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز عنوان کرد و افزود: این پروژه هم اکنون وارد مرحله اجرایی شده و در مرحله بتن ریزی مگر و اسکلت سازی است.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۷ تبریز، زمینی به عرصه ۲۰۱۱ مترمربع در اعیانی ۱۵ هزار مترمربع در قالب ۵۴ واحد مسکونی در متراژهای ۱۲۰ الی ۱۷۰ متر مربع با یک باب تجاری در متراژ ۷۰۰ مترمربع در یازده طبقه سازه ای طراحی و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرک صدرا احداث خواهد کرد.

وی یادآور شد: قرارگاه مسکن یکی از پروژه های مهم شهرداری تبریز بوده که با هدف تولید مسکن ارزان قیمت، زیست پذیری محلات و رونق اقتصادی و ساماندهی ساخت و سازها در منطقه پیگیری می شود.

آدی بیگ عنوان کرد: باتوجه به اینکه این پروژه توسط متخصصان و مهندسان این حوزه اجرا خواهد شد، بنابر این مسکن های تولید شده منطبق بر اصول و فنون مهندسی انجام می شود که در مقابل حوادث طبیعی مقاوم خواهند بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});