• امروز : پنج شنبه - ۳۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 20 June - 2024
1

آغاز فاز نخست آسفالت ریزی بزرگترین پروژه بازآفرینی کشور

  • کد خبر : 145985
  • 26 خرداد 1403 - 14:07
آغاز فاز نخست آسفالت ریزی بزرگترین پروژه بازآفرینی کشور
یازاکو - شهردار منطقه ۱ تبریز از توزیع ۶۵۰ تن آسفالت در فاز اول آسفالت ریزی خیابان ۴۵ متری شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، حمید شاهوردی اعلام کرد: پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم که یکی از بزرگترین پروژه های شهر تبریز محسوب می شود، پس از سالها بلاتکلیفی در سال ۱۴۰۲ با حمایتهای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز وارد فاز عملیاتی شد و تملک و اجرای آن که در حوزه منطقه ۱۰واقع شده، توسط منطقه ۱ آغاز شد.

وی گفت: مسیرگشایی این خیابان در سه فاز به صورت شبانه روزی آغاز شد که با توجه به اینکه ۶۵۰ ملک در مسیر واقع شده بود با تمام توان در جهت تکمیل آن حرکت کردیم که هم اکنون با پیشرفت ۸۰ درصدی تملک در این مسیر شاهد آسفالت ریزی فاز نخست آن بوده و همزمان در تداوم تملک بقیه املاک نیز هستیم که به صورت نقدی و غیر نقدی انجام می یابد.

شاهوردی افزود: این پروژه که یکی از طرح های بزرگ باز آفرینی شهری در کشور است در حال تحقق آرزوهای چندین ساله شهروندان بخش غربی شهر تبریز است.

شهردار منطقه ۱ تبریز تصریح کرد:آسفالت ریزی فاز اول آسفالت ریزی این خیابان توسط پیمانکار منطقه عملیاتی شد و با دو فینیشر و دو غلطک به صورت همزمان در باند تندرو و ضلع جنوبی محدوده کیلومتر ۲۴۰ تا ۷۸۰ آسفالت بیندر ۲۵ میلی متری به ضخامت ۷ سانتیمتر به عرض ۷ متر و با توزیع ۶۵۰ تن آسفالت انجام یافت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=145985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});