• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2

تداوم عملیات خاکبرداری پروژه ملی طرح نجات تبریز

  • کد خبر : 146188
  • 28 خرداد 1403 - 14:00
تداوم عملیات خاکبرداری پروژه ملی طرح نجات تبریز
یازاکو - شهردار منطقه ۱۰ تبریز از تداوم خاکبرداری مسیر در پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، موسی زارعی گفت: به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و حل مشکلات چندین ساله عبور و مرور شهروندان منطقه، تملک و آزادسازی پروژه ۴۵ متری انقلاب در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ تبریز روند خوبی را به خود گرفته و اکنون عملیات تملک فاز اول با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی با شتاب در حال اجراست.

وی به روند اجرایی مسیرگشایی مذکور به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پروژه های مسیرگشایی شهرداری اشاره و تصریح کرد: و با هدف حذف نازیبایی های و در راستای تامین رفاه و آرامش ساکنین محدوده پروژه ، هم اکنون اکیپ‌های معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ در حال ساماندهی، خاکبرداری و تسطیح مسیر ایده لو واقع در طرح هستند.

زارعی ادامه داد: روند اجرایی تملک و آزادسازی املاک و واحدهای واقع در مسیر این پروژه به طول ۱ هزار ۶۰۰ متر و عرض ۴۵ متر رو به اتمام است که از مجموع ۳۳۰ واحد مسکونی در این مسیر، ۹۷ باب ملک مسکونی در فاز اول تملک و تخریب شده است.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: این منطقه پیگیر اجرای پروژه های مسیر گشایی در بافت حاشیه نشین بوده و با اجرای طرح نجات تبریز ساکنان این محدوده، با خروج از بن بست ترددی و ترافیکی، از خدمات و امکانات به وجود آمده بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});