• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی خانه مادر و کودک شهرک نور و رواسان

  • کد خبر : 146299
  • 29 خرداد 1403 - 12:15
پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی خانه مادر و کودک شهرک نور و رواسان
یازاکو - شهردار منطقه ۷ تبریز از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی خانه مادر و کودک در شهرک نور و رواسان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: خانه مادر و کودک در شهرک نور در یک طبقه و با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در مرحله اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی است، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۲۵ متر مربع در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اینکه نمای این ساختمان در مرحله پایانی است، بیان کرد: تاسیسات برقی و مکانیکی به اتمام رسیده ودر مرحله اجرای سیستم گرمایشی کف، کاشی کاری و سفید کاری و بتن ریزی کف سرویس بهداشتی است.

آدی بیگ در ادامه به کف سازی و جدول گذاری محوطه اطراف سالن «خانه مادر و کودک» در رواسان اشاره کرد و عنوان کرد: خانه مادر و کودک در رواسان با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در یک طبقه و با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال در حال بازسازی است.

وی با بیان اینکه خانه مادر و کودک در رواسان در مرحله پارتیشن بندی است، افزود: این پروژه دارای ۷ اتاق و یک سالن بوده و از اتاق ها برای تماشای فیلم و آموزش و ….. استفاده خواهد شد.

آدی بیگ بیان کرد: در راستای تداوم احداث خانه مادر و کودک رواسان محوطه اطراف سالن، به مساحت ۱۲۰ متر مربع کف سازی شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: مراحل احداث تجهیزات مکانیکی و الکتریکی، گرمایش از کف، و زیباسازی داخل سالن نیز طی چند روز آینده عملیاتی خواهد شد.

آدی بیگ خاطرنشان کرد: فضاهای شهری باید به گونه‌ای باشند که گروه‌های مختلف جامعه از جمله بانوان و کودکان حضور بی‌دغدغه‌ای در آن داشته باشند. اهمیت نقش مادر و شرایط و نیازهای حضور بانوان به همراه کودکانشان در فضاهای شهری و ساختمان‌های عمومی و محل‌های پرتردد شهر، ایجاد فضاهایی جهت استفاده مادران و کودکان را به یک خواست عمومی تبدیل کرد و در این راستا طرح احداث خانه مادر و کودک در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از احداث خانه مادر و کودک اجرای برنامه‌های خانواده محور و ایجاد عدالت و حفظ حقوق شهروندی برای مادران و کودکان بوده و اتاق مادر و کودک این امکان را به مادران می‌دهد که در شرایط فضای تفریحی، اوقات خود را کنار فرزندانشان سپری کنند و این اقدام در راستای بهرمندی مادران و کودکان از فضای‌های شهری انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ تبریز در ادامه از پیاده راه فجر بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پیاده راه قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146299

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});