• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3

ثبت‌ درخواست سرویس مدارس در سامانه سپند تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ تمدید شد

  • کد خبر : 146346
  • 29 خرداد 1403 - 15:00
ثبت‌ درخواست سرویس مدارس در سامانه سپند تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ تمدید شد
یازاکو - سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز طی اطلاعیه ای از تمدید ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه سال تحصیلی جدید در سامانه سپند تا ۱۵ تیر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز طی اطلاعیه ای از تمدید ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه سال تحصیلی جدید در سامانه سپند تا ۱۵ تیر ماه خبرداد.

در متن این اطلاعیه آمده است، بر اساس ماده ۲۷ آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزان، والدین باید تا ابتدای تیرماه نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سپند اقدام می کردند ولی بنا به درخواست شهرداری‌ها و همچنین والدینی که با توجه به تغییر و جابجایی مدارس دانش آموزان خود، موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشده‌اند زمان ثبت درخواست جهت سرویس مدارس تا ۱۵ تیرماه سال جاری تمدید شد.

لذا از تمامی والدین محترم دانش آموزان درخواست می شود در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه سپند به آدرس (irtusepand.ir ) نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

لازم به توضیح است که شهروندان محترم درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند در اوقات اداری با شماره تلفن (۳۴۷۶۱۰۰۱ داخلی ۲۰۲ امور شرکت های سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز) تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});