• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
2

دکتر شعردوست در مراسم‌افتتاح ستاد نظرآباد: “پزشکیان فرصت طلایی ماست”

  • کد خبر : 146656
  • 02 تیر 1403 - 11:03
دکتر شعردوست در مراسم‌افتتاح ستاد نظرآباد: “پزشکیان فرصت طلایی ماست”
یازاکو - عصر جمعه ۱ تیرماه ۴۰۳ مراسم افتتاح ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان نظرآباد با حضور میهمانانی از تهران، کرج و همچنین فعالان فرهنگی اجتماعی و سیاسی شهرستان نظرآباد با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، در ابتدا “علی برقراری” رئیس ستاد شهرستان نظرآباد ضمن خوشامد به حاضرین افزود:ما در ستادهای دکتر پزشکیان رئیس و مرئوس نداشته و خادم طرفداران پرشور کاندیدای خود هستیم. برقراری با اشاره به تنوع ستادهای دکتر پزشکیان(ستاد‌های رسمی،مردمی، امید، اصناف،اقوام،ترکان ایران اسلامی و… ) افزود:ما در شهرستان نظرآباد همدل و هم‌فکر بوده و بنده صرفا بعنوان نماینده حقوقی در نقش هماهنگی و ارتباط رسمی با فرمانداری را دارم.در ادامه آقایی با قرائت شعری مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.

قلب ایران در انتظار پزشکیان است

رضا قاسم‌پور سخنگوی ستاد دکتر پزشکیان در استان البرز ضمن خرسندی از افتتاح ستاد مرکزی شهرستان نظرآباد افزود: نظرآباد شهری پویا،سرزنده و سیاسی بوده و حلقه نظرآباد یک پای ثابت تحولات جدی استان البرز هستند. تاکید سالارقاسمی رئیس ستاد استان البرز هماهنگی،همراهی و همپوشانی ستادهای متنوع در شهرستانهای البرز است. قاسم‌پود در ادامه حضور دکتر پزشکیان را فرصت طلایی برای برون رفت از آچمز فعلی تلقی کرده افزود: ما در کنار پزشکیانیم اما پرسشگرانه و مطالبه‌ محور، پساپیروزی به جد پیگیر اتفاقات میمون زیر خواهیم بود.

آشتی و تعامل سازنده با جهان واقعی

شایسته‌سالاری در کابینه و در انتصابات

صیانت عملی از حقوق شهروندی 

اجرای بی‌تنازل قانون اساسی  

امنیت‌ فرهنگی‌ بجای‌ فرهنگ‌ امنیتی

کنترل ورود بی‌قاعده اتباع بیگانه

انسجام درونی و تعامل با حاکمیت

رویکرد فرهنگی به مسائل اجتماعی 

عدالت آموزشی و حقوق مدنی اقوام

ایران برای همه ایرانیان و…

دکتر پزشکیان فرصت طلایی ماست

در ادامه دکتر “علی‌اصغر شعردوست” نماینده اسبق تبریز و یار غار دکتر پزشکیان پشت تریبون قرار گرفته و با خوانش بندی از حیدربابای شهریار افزود:افتخار دارم ده سالی با استاد شهریار موانست داشته و روز ملی شعر و ادب را در مجلس به نام ایشان ثبت کنم.

شعردوست با اشاره به آشنایی چهل ساله با دکتر پزشکیان افزود:در این مدت از پزشکیان جز جوانمردی،راستگویی،اخلاق مداری،شفافیت و شجاعت چیزی ندیدم.

فضیلتِ اخلاقی،پایبندی به خانواده و موانست با قرآن و نهج‌البلاغه چهره دیگری از دکتر پزشکیان عزیز است.

پزشکیان حتی در دوره وزارت بهداشت دوره سید محمدخاتمی و در مواجهه با مجلس تند و تیز ششم ذره‌ای از مواضع عقلانی، مبانی علمی و حقوق مردم عقب نشینی نکردند.

سفیر سابق ایران در تاجیکستان با اشاره به حاد و حساس بودن شرایط کشور افزود:بنده با حکم سید محمدخاتمی دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور بوده و کاملا در جریان وضعیت نابه‌سامان هموطنان خارج از کشور که عمدتا ناچارا دست به مهاجرت زده‌اند هستم.

امروز ما نیازمند تحول جدی هستیم لازم است همت کنیم تا متخصص‌ترین کاندیدا در حساس‌ترین وضعیت کشور راه به پاستور باز کرده و با توجه به توانمندی‌ هایی که در دکتر پزشکیان سراغ داریم ایران را در جایگاه شایسته خود در جهان بنشاند.پزشکیان شاید آخرین فرصت طلایی برای فرزندان ما و آینده ایران باشد.

انبیا بیداران عالمند

در پایان دکتر جعفر گلباز نماینده اسبق ساوجبلاغ بزرگ ضمن ابراز خوشحالی از بابت افتتاح ستاد دکتر پزشکیان در نظرآباد افزود:سعی و تلاش ما معطوف به افزایش مشارکت و حضور حداکثری قشر خاکستری و طبقه متوسط منزوی در انتخابات آتی باشد.

در ادامه گلباز با خوانش آیات متناسب با چرایی و چگونگی مشارکت مردم در امور اجتماعی و سرنوشت خود افزود:در تاریخ می‌خوانیم که ارسال پیامبران بصورت متواترِ معنایی و متصل زمانی بوده و طبق آموزه‌های دینی، انبیا بیداران عالمند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=146656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});