• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

بخش‌های دیالیز بیمارستان‌های علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار می‌شود

  • کد خبر : 123530
  • 15 آبان 1402 - 10:00
بخش‌های دیالیز بیمارستان‌های علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار می‌شود
یازاکو - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اجرای طرح واگذاری بخش های دیالیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحت پوشش این مجموعه به بخش خصوصی خبر داد.

به گارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، علی جنتی اظهار کرد: این طرح به منظور مدیریت بهتر بخش های دیالیز و ارائه خدمات مطلوب تر در نقاط مختلف استان و در راستای ارتقای بهره وری اجرا می شود.

وی گفت: طرح واگذاری بخش های دیالیز مراکز درمانی دولتی به شرکت های خصوصی در شهرستان های آذرشهر و مرند شروع شده است و پس از بررسی های کارشناسی و حصول نتایج مطلوب به سایر شهرستان ها و کل استان تعمیم داده خواهد شد.

جنتی ادامه داد: بر این اساس شرکت های غیردولتی و خصوصی از طریق فراخوان عمومی شناسایی و پس از بررسی های فنی، مالی و تخصصی و صلاحیت عمومی آنها، اهلیت تعدادی از شرکت های متقاضی تایید و از طریق مناقصه برای ارائه خدمات انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این قرارداد، شرکت های خصوصی متعهد خواهند شد تا مراکز دیالیز و تجهیزات و مواد اولیه مربوط به دیالیز را طبق استانداردهای مورد تایید و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهیه کرده و به ارائه خدمات بپردازند، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی نظارت کافی بر روند واگذاری ها و نیز نحوه خدمات خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه کل هزینه دیالیز توسط بیمه های پایه پرداخت می شود، از این رو واگذاری بخش های دیالیز می تواند به بهبود دسترسی، ارتقای کیفیت خدمات و بهبود بهره وری منجر شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=123530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});